رئیس پلیس آگاهی گلستان:

شکارچیان غیرمجاز مرال های پارک ملی گلستان دستگیر شدند

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۱:۳۹
کد خبر: ۱۲۳۹۸۵۴
شکارچیان غیرمجاز مرال های پارک ملی گلستان دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: شکارچیان غیرمجاز مرال های پارک ملی گلستان چه در کوه های اطراف شهرستان گالیکش مخفی شده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ مجتبی مروتی اظهار کرد: ظهر ۲۲ شهریور ماه سال جاری در منطقه «پودینه علی» پارک ملی گلستان یک گروه شکارچی غیرمجاز با محیط‌بانان این پارک وارد درگیری مسلحانه شدند.

وی افزود: بر اثر این درگیری که با تیراندازی متقابل شکارچیان و محیط‌بانان پارک همراه بود یک نفر از شکارچیان مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت و تعدادی شکارچی نیز متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: از شکارچیان یک راس مرال شکار شده کشف شده بود و بلافاصله موضوع به پلیس و دستگاه قضایی گزارش شد و تلاش برای شناسایی شکارچیان غیرمجاز آغاز شد.

وی اظهار داشت: پس از تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی گلستان برای شناسایی این شکارچیان غیرمجاز، در نهایت سه نفر از این افراد که در کوه‌های اطراف شهرستان گالیکش مخفی شده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ مروتی متذکر شد: محیط بانان در مسیر اجرای ماموریت یعنی حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست جزء ضابطان خاص محسوب شده و مورد حمایت قاطع پلیس و دستگاه قضایی هستند و درگیری شکارچیان غیرمجاز و شلیک به سمت آنها در حکم درگیری با مامور قانون و تعدی از فرمان ضابط قضایی محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است از این سه فرد دستگیر شده دو قبضه سلاح جنگی غیرمجاز کشف شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز