رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

افتتاح شعبه ویژه شورای حل اختلاف در اتاق بازرگانی گرگان

۱۴۰۰/۰۷/۰۷ - ۱۰:۵۱:۱۸
کد خبر: ۱۲۳۹۹۳۲
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: شعبه صلحی ویژه برای حل و فصل اختلافات حقوقی فعالان اقتصادی گلستان در اتاق بازرگانی گرگان راه اندازی شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حیدر آسیابی اظهار کرد: سیاست قوه قضاییه کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی و استفاده حداکثری از ظرفیت شورای حل اختلاف برای صلح و سازش است و به همین منظور به دنبال توسعه شعب صلحی برای حل و فصل اختلافات در استان هستیم .

وی افزود: به علت ویژگی هایی خاص فعالیت های اقتصادی و بازرگانی و نیاز به پادرمیانی افراد متخصص این حوزه برای حل و فصل اختلافات فعالان این بخش ، شعبه تخصصی شورای حل اختلاف با حضور متخصصان این حوزه در اتاق بارزگانی گرگان راه اندازی شد .

آسیابی افزود: از این پس پرونده هایی که بین بازرگانان و تجار عضو این اتاق و همچنین پرونده هایی که یک طرف آن از اعضای اتاق بازرگانی باشد به این شعبه ارجاع خواهد شد .

وی ادامه داد: امیدواریم اعضای این شورا در حل و فصل اختلافات خوب عمل کنند و دست کم 80 درصد پرونده های ارجاع شده به این شعبه به مرحله طرح دعوی در دادگاه نرسد .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: گاهش هزینه های دادرسی و زمان رسیدگی از مزایای بررسی پرونده ها در این شعبه صلحی است .

رئیس شورای حل اختلاف گلستان هم در این مراسم گفت: مدتهاست راه اندازی این شعبه صلحی را دنبال می کنیم که خوشبختانه با پیگیری رئیس کل دادگستری استان شاهد افتتاح این شعبه هستیم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز