رئیس هیئت شطرنج گلستان:

برترین های شطرنج گلستان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد

۱۴۰۰/۰۷/۱۱ - ۱۰:۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۱۴۳۹
برترین های شطرنج گلستان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد
رئیس هیئت شطرنج گلستان گفت: برترین های مسابقات قهرمانی رده های سنی شطرنج گلستان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مریم‌ توانا اظهار کرد: مسابقات قهرمانی رده های سنی استان سالی یکبار برگزار می شود و نفرات برتر هر رده سنی به عنوان سهمیه استان گلستان به فدراسیون شطرنج معرفی می شوند تا در مسابقات کشوری حضور یابند.  

توانا افزود: برنامه ریزی هیئت استان جهت برگزاری این مسابقات بخاطر شرایط خاص کرونا کمی به تعویق افتاد و هم اکنون از ابتدای مهرماه با مجوز از سوی هیئت پزشکی ورزشی استان و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزار است.

رئیس هیئت شطرنج استان گلستان گفت: این مسابقات از روز چهارشنبه ۷ مهرماه و در رده های سنی زیر ۸ سال پسران آغاز شده و تا پایان مهرماه در شش رده سنی زیر 8, زیر 10, 12, 14 , 16 و  18 سال و در دو گروه پسران و دختران برگزار خواهد شد.

وی گفت: مسابقات قهرمانی رده های سنی زیر ۸ سال و زیر ۱۰ سال و زیر ۱۲ سال پسران برگزار گردید که نتایج بدین شرح می باشد: 

در مسابقات قهرمانی زیر ۸ سال پسران، سید ماهد ابطحی مقام اول را بدست آورد و پارسا اسماعیل نژاد و پرهام کلایی مقام های دوم و سوم را کسب کردند .

همچنین مسابقات قهرمانی رده های سنی استان، زیر 10 سال پسران برگزار شد و امیر ارسلان میرزایی، محمد یونا گرزین و آرن رحیمی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در مسابقات قهرمانی رده های سنی زیر 12 سال پسران استان گلستان که نهم مهر ماه برگزار شد، کارن محمد زاده، شایراد باقریان و رادین عرب احمدی به ترتیب حائز مقام های اول تا سوم شدند.

 

نظر شما