سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد:

تشکیل چهار میلیارد تومان پرونده بازرسی و تخلف برای واحدهای تولید کننده تخم مرغ

۱۴۰۰/۰۷/۲۰ - ۱۲:۱۲:۱۱
کد خبر: ۱۲۴۵۶۷۴
تشکیل چهار میلیارد تومان پرونده بازرسی و تخلف برای واحدهای تولید کننده تخم مرغ
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان گفت: در دوماه گذشته چهار میلیارد تومان برای واحدهای تولید کننده تخم مرغ پرونده بازرسی و تخلف تشکیل شده و از نظر ما بی برنامگی های عجیبی در این زمینه رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی اصغر اصغری اظهار کرد: یکی از مواردی که می تواند به کنترل قیمت ها کمک کند توزیع مواد احتکار شده در سطح بازار با قیمت تولیدی است که می تواند در کنترل قیمت تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: تامین و توزیع بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است در حوزه نظارتی نیز نامه های متعددی به سازمان جهاد ارسال کردیم که تامین به موقع باشد که در آن زمان کمتر بود.

وی افزود: هیچ واحد تولید کننده ای با قیمت های اعلام شده سازمان جهاد اقلام خود را به بازار تزریق نمی کند اما این انتظار می رود که تولیدکنندگان محصول را با وجود دریافت نهاده به خوبی به بازار منتقل کنند که این اتفاق رخ نمی دهد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گلستان با بیان اینکه طبق اعلام سازمان جهاد روزانه حدود ۱۲۰ تن تخم مرغ در استان تولید می شود، ابراز کرد: مصرف استان ما حدود ۶۰ تن در روز است که با این اوصاف ما می توانیم روزانه ۶۰ تن هم به استان های دیگر ارسال کنیم.

وی متذکرشد: شبکه سازی با سازمان صمت است اما نسبت به روند تولید بارها اعتراض خود را اعلام کرده ایم اما هیچ کس برخورد لازم را با متخلفان نداشته است.

اصغری تصریح کرد: با پرونده ایجاد کردن نمی توانیم برای مردم تخم مرغ تهیه کنیم و این مسئله نیازمند یک برنامه ریزی صحیح و جامع است تا بتواند اثرگذاری لازم را داشته باشد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت گلستان گفت: تخم مرغ های تولید شده را تحویل شبکه های توزیع دهند تا ببینند مشکل را چگونه حل می کنیم، واحدهای متخلف چرا همچنان نهاده به راحتی دریافت می کنند و به شبکه توزیع کمکی نمی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز