مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان خبر داد:

شناسایی موارد دیگری از دارندگان انشعابات غیر مجاز در گرگان/ برخورد قاطع با متخلفین

۱۴۰۰/۰۷/۲۱ - ۱۱:۰۰:۴۹
کد خبر: ۱۲۴۶۱۰۲
شناسایی موارد دیگری از دارندگان انشعابات غیر مجاز در گرگان/ برخورد قاطع با متخلفین
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: با دارندگان انشعابات غیر مجاز در راستای عدالت اجتماعی برخورد قاطع صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ بهزاد هرمزی اظهار کرد: با توجه به مغایرت های فنی در یکی از سامانه های آبرسانی شهر گرگان که از ماههای قبل در حال رصد و ارزیابی آن بودیم، پس از پایداری خط انتقال بر اثر افزایش ظرفیت سامانه آبرسانی مذکور و عدم دست یابی به نتایج مورد نظر و از سوی دیگر تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از تغییرات کیفی منجر به شناسایی محل سرقت آب از این سامانه گردید و گمانه زنی های چند ماه گذشته را به نتیجه رساند .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: موارد دیگری از دارندگان انشعابات غیر مجاز در خط انتقال سامانه فوق توسط همکاران شرکت آب و فاضلاب شناسایی گردید و لیکن ابعاد آن قابل مقایسه با این مورد نمی باشد که در حال حاضر پرونده آن در مراجع قضایی در حال رسیدگی می باشد .

هرمزی در پایان ضمن قدردانی از همکاری کلیه مسئولین شهرستانی و استانی خصوصا دستگاه قضا اظهار کرد: در خواست ما از دستگاه های نظارتی و قضایی این است که با تسریع در روند بررسی پرونده فوق، برخورد قاطع با عوامل این موضوع صورت گیرد و از مردم عزیز استان خواستاریم در صورت اطلاع و مشاهده هر گونه انشعاب غیر مجاز مراتب را از طریق سامانه ارتباط مردمی 122 اطلاع رسانی نمایند.

نظر شما