استاندار گلستان:

نیمی از اصناف گلستان واکسن نزده اند/ ممنوعیت فعالیت اصناف بدون واکسیناسیون به زودی اعلام میشود

۱۴۰۰/۰۷/۲۴ - ۱۳:۵۷:۳۴
کد خبر: ۱۲۴۷۴۱۸
استاندار گلستان گفت: قریب به نیمی از اصناف تا کنون واکسن نزده اند و احتمالاً طی هفته های آتی روالی اعلام خواهد شده که اصناف بدون واکسیناسیون حق فعالیت شغلی ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس امروز شنبه 24 مهر در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های کادر درمان و همراهی مردم در زمینه واکسیناسیون اظهار کرد: هدف ما واکسیناسیون عموم واجدین شرایط در استان است تا بتوانیم زمینه کاهش بیش از پیش محدودیت ها را فراهم آوریم.

وی افزود: برای بازگشایی مدارس نیازمند اجرای کامل واکسیناسون در بین معلمان و دانش آموزان هستیم و امیدواریم با اهتمام والدین هرچه سریعتر زمینه بازگشایی مدارس و مراکز علمی فراهم شود.

وی افزود: خوشبختانه روند اجرای فاصله گذاری اجتماعی و واکسیناسیون در استان رو به بهبود است و در حال حاضر شهرستان های قرمز و نارنجی در استان وجود ندارد و شهرستان های گرگان، علی آباد کتول، آق قلا، بندرگز و مینودشت در وضعیت زرد و 9 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 181 بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 39 نفر در icu و 11 نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل اند و طی شبانه روز گذشته نیز یک گلستانی فوت شده است.

حق شناس گفت: قریب به نیمی از اصناف تا کنون واکسن نزده اند و احتمالاً طی هفته های آتی روالی اعلام خواهد شده که اصناف بدون واکسیناسیون حق فعالیت شغلی ندارند و کارمندان نیز بدون دریافت واکسن اجازه حضور در محل کار را نخواهند داشت و عدم حضور آنان غیبت محسوب می شود.

وی ادامه داد: مجموع جامعه هدف واکسیناسیون استان بیش از یک میلیون و 455 هزار نفر هستند که تا کنون بیش از یک میلیون و 17 هزار دُز واکسن نوبت اول تزریق شده و بیش از 495 هزار نفر هر دو دُز را دریافت کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز