قائم مقام مدیرکل بهزیستی گلستان خبر داد:

مرام پهلوانی و هنرمندی در ساخت نخستین شیرخوارگاه گلستان

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۱:۰۲:۴۹
کد خبر: ۱۲۴۸۳۰۳
مرام پهلوانی و هنرمندی در ساخت نخستین شیرخوارگاه گلستان
قائم مقام مدیرکل بهزیستی استان گلستان از ساخت نخستین شیرخوارگاه در استان گلستان به مرام پهلوانی رسول خادم و هنرمندی بازیگر محبوب پرویز پرستویی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ اصغر رنجی اظهار کرد: زمین این شیرخوارگاه توسط خیر گرانقدر خانم امیررلطیفی به مساحت 808 مترمربع به بهزیستی استان  اهدا  شد .

وی تصریح کرد: در همین راستا، سال ۹۷ کلنگ زنی این شیرخوارگاه انجام شد  که هزینه ساخت ساختمان  شیرخوارگاه را پهلوان رسول خادم و بازیگر محبوب کشور پرویز پرستویی بر عهده گرفته است. 

قائم مقام مدیرکل بهزیستی استان گلستان  با بیان اینکه ورزشکاران و هنرمندان  به عنوان الگو نقش زیادی در فرهنگ‌سازی برای انجام کارهای خیر دارند افزود : حضور ورزشکاران و چهره های برجسته  سبب می‌شود تا افرادی که ممکن است نسبت به وجود افراد نیازمند در جامعه بی‌تفاوت باشند، تشویق شوند و در کمک به دیگران شریک شوند.

رنجی  با اشاره به  اینکه هزینه نهایی ساخت این شیرخوارگاه حدود 11 میلیارد 870 میلیون ریال برآورد می شود خاطرنشان کرد : ۴۰٪ از ساخت  این شیرخوارگاه پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم با تامین تجهیزات  تا نیمه اول سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

وی در پایان گفت: باید به سمتی برویم که از این ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران و هنرمندان  مشهور برای تشویق مردم به کارهای خیر استفاده کنیم، فعالیت‌های خیرخواهانه توسط اشخاص مشهور سبب می‌شود جامعه بیدار شود  و افرادی که از این افرد الگو می‌گیرند، به دیگران نیز فکر کنند و باعث همه گیری کار خیر شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز