از سوی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان:

برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در گلستان اعلام شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۶ - ۱۵:۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۲۴۸۵۶۵
برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش از سوی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ قاسمعلی برزمینی در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: با توجه به تشکیل ستاد هفته تربیت بدنی و ورزش در هفته های گذشته، از تمام روسای هیئت های ورزشی و روسای ادارات برنامه های مرتبط با این هفته خواسته شد.

وی افزود: در هفته ورزش و تربیت بدنی از تاریخ ۲۶ مهرماه تا ۲۱ آبان ماه برنامه های فرهنگی و ورزشی مختلفی پیش‌بینی شده است.

برزمینی گفت: در نخستین روز این هفته برنامه ورزش صبحگاهی با حضور جامعه ورزش و جوانان در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات و جشنواره های فرهنگی و ورزشی در مرکز استان و شهرستان ها، پیاده روی ، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری هفته ششم کورس اسب دوانی شهرستان آق قلا در روز جمعه، تجلیل از قهرمانان ورزشی، دیدار جامعه ورزش و جوانان با مسئولین ارشد استان و دیدار و تجلیل از مادران قهرمانان ورزشی آسیا و جهان از جمله برنامه هایی است که برای این هفته در نظر گرفته شده است.

برزمینی گفت: روزشمار وزارت ورزش  و جوانان به استان ها ارائه شده است که سعی خواهیم کرد طبق همان برنامه پیش برویم.

وی یادآور شد: تمام اماکن ورزشی سراسر استان در روز شنبه یکم آبان ماه به طور رایگان در اختیار جامعه ورزش و جوانان و مردم قرار خواهد گرفت.

مدیر کل ورزش وجوانان گلستان بیان داشت: تلاش می‌کنیم هفته ای یک روز برنامه پیاده روی و ورزش همگانی برای همکاران اداره اداره کل ورزش و جوانان ترتیب دهیم.

برزمینی خاطرنشان کرد: روز یکشنبه 25 مهر ماه سومین جشنواره نشاط و بصیرت مهدوی با همکاری سمن های ورزش و جوانان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز