شهردار گرگان:

تله کابین گرگان قانونی است/ مشکل را با تعامل دستگاه های بالادست حل میکنیم

۱۴۰۰/۰۷/۲۸ - ۱۰:۴۳:۰۶
کد خبر: ۱۲۴۹۴۲۱
تله کابین گرگان قانونی است/ مشکل را با تعامل دستگاه های بالادست حل میکنیم
شهردار گرگان گفت: پروژه تله کابین گرگان شکل قانونی داشته که امیدواریم با تعامل با دستگاه های بالا دست مشکل حل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمدرضا سبطی در مراسم معارفه خود به عنوان شهردار گرگان اظهار کرد: نظم اداری و نظم شهری بسیار حائز اهمیت است و شهرداری تلاش خواهد کرد با پشتیبانی شورا در نظامات اداری شعار مانع زدایی را محقق کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طبق قانون پروانه ساختمانی باید طی هفت روز صادر شود گفت: حضور شهروندان در شهرداری برای صدور پروانه ساختمانی کاری بیهوده است و بایستی بدین منظور درگاه اینترنتی ایجاد شود.

وی افزود: با پشتیبانی شورای شهر از اسراف و هزینه های بی مورد جلوگیری خواهیم کرد زیرا زمانی که مانع هزینه های نادرست شویم درآمد ایجاد خواهد شد.

سبطی به موضوع شفافیت و نوآوری اشاره و به نوآوری در درآمد زایی نیز تاکید کرد.

شهردار گرگان بیان داشت: شرایط اقتصادی کشور شهرداری ها را نیز با مشکلاتی مواجه کرده است و با توجه به اینکه شهرداری ها خودگردان هستند و به سختی و با کمک مردم و همچنین در قالب درآمد، بودجه ها را محقق میکنند بایستی برای همه هزینه ها پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: پروژه های شهری بایستی تعریف درستی داشته باشند زیرا اگر مکان سنجی یک پروژه مناسب نباشد تمام مبالغ مالی اتلاف میشود بنابراین پروژه ای را استارت خواهیم زد که کارشناسی و ماندگار باشد.

شهردار گرگان تصریح کرد: پروژه های کلان شورای پنجم اندیشمندانه بوده است و بخشی از این پروژه ها با جدیت و سرعت محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: پروژه تله کابین شکل قانونی داشته که امیدواریم با تعامل با دستگاه های بالا دست مشکل حل شود.

شهردار گرگان گفت: پرسنل شهرداری باید هر روز یک کارنامه و پیشرفت کاری قابل توجه ای داشته باشند زیرا اتلاف زمان اتلاف منابع مالی است.

سبطی در پایان تاکید کرد: تعامل با شهروندان رمز موفقیت شهرداری است و کم بودن پرونده های حقوقی ملاک خوبی برای نمره دادن به شهرداری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز