رئیس کل دادگستری گلستان:

مشکل ۱۸ ساله شهرک صنعتی «پنج پیکر» حل شد

۱۴۰۰/۰۷/۲۹ - ۱۱:۲۰:۲۱
کد خبر: ۱۲۴۹۹۵۱
مشکل ۱۸ ساله شهرک صنعتی «پنج پیکر» حل شد
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پس از 18 سال کشمکش؛ مشکل ثبتی شهرک صنعتی پنج پیکر شهرستان ترکمن با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان حل شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حیدر آسیابی اظهار کرد: اسناد مالکیت اراضی شهرک صنعتی «پنج پیکر» در بندر ترکمن از زمان تشکیل تاکنون بلاتکلیف مانده بود و در بازدیدی که هفته قبل از این شهرک داشتیم یکی از خواسته های تولیدکنندگان حل این مشکل بود .

وی افزود: در همان جلسه اداره کل ثبت اسناد را مکلف شد به صورت ویژه این موضوع را بررسی و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل را برطرف کند .

آسیابی در ادامه گفت:چند روز بعد از مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان جلسه هیات نظارت ثبت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تشکیل و موانع ثبتی برطرف شد و یکی از آرزوهای دیرینه فعالان این شهرک تحقق یافت .

این مقام ارشد قضایی استان افزود: با رفع این مشکل، تشریفات قانونی صدور سند آغاز شد و به زودی سند تفکیکی واحدهای تولیدی صادر و به مالکان آنها تحویل می شود .

آسیابی گفت: با صدور سند ، دریافت تسهیلات بانکی و نقل و انتقال در معاملات برای تولیدکنندکان این شهرک صنعتی راحت تر می شود .

یک هفته پیش بود که تولیدکنندگان شهرک صن عتی پنج پیکر بندرترکمن در بازدید رئیس کل دادگستری گلستان از او برای حل مشکل سند این شهرک کمک خواستند .

در همان بازدید رئیس کل دادگستری گلستان به اداره کل ثبت اسناد استان ماموریت داد به صورت ویژه این موضوع را پیگیری و موانع را برطرف کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز