استاندار سابق گلستان:

به هیچ وجه با هیچ فرد و گروهی تنش نداشتیم

۱۴۰۰/۰۸/۰۴ - ۱۴:۵۸:۲۲
کد خبر: ۱۲۵۲۲۸۳
به هیچ وجه با هیچ فرد و گروهی تنش نداشتیم
حق‌شناس استاندار سابق گلستان گفت: با همکاری همه قومیت ها و مسئولان اقدامات بزرگی در استان انجام شد و به هیچ وجه با هیچ فرد و گروهی تنش نداشتیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس استاندار سابق گلستان در آیین تودیع خود و معارفه علی محمد زنگانه به عنوان استاندار گلستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد اظهار کرد : با همکاری همه قومیت ها و مسئولان اقدامات بزرگی در استان انجام شد و به هیچ وجه با هیچ فرد و گروهی تنش نداشتیم.

حق شناس با اشاره به اینکه ائمه جمعه اهل سنت و تشیع بسیار در اجرای فعالیت ها همکاری و کمک کردند ، تصریح کرد : حاصل این کمک ها منجر به این شده که نرخ بیکاری در استان گلستان  یک رقمی و به عدد ٨ درصد برسد.

وی بیان کرد: گلستان نخستین استانی بود که ٢٢ هزار واحد مسکونی در آن استان ساخته و بازسازی شد و در دو و نیم سال گذشته ١٧ هزار میلیارد تومان پروژه در استان اجرا شده است.

استاندار سابق گلستان با اشاره به تصویب منطقه آزاد، خاطرنشان کرد: برای تصویب منطقه آزاد همه مجمع نمایندگان به دیدن اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام رفتند و تلاش کردند ،  ‌منطقه آزاد می تواند اشتغال را در استان را پایدار کند و نقطه ثقل استان خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز