فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

افزایش ۹ درصدی تصادفات در گلستان

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۰:۴۶:۲۸
کد خبر: ۱۲۵۸۵۷۲
افزایش ۹ درصدی تصادفات در گلستان
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: در جمع کل تصادفات شاهد 9 درصد افزایش تصادفات در گلستان بوده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار سعید دادگر اظهار کرد: یکی از اولویت های نیروی انتظامی در راستای ارتقاء امنیت و شاخص های امنیتی در سطح استان، بحث مقابله با سرقت است.

وی افزود: در همین راستا با تلاش کارکنان انتظامی استان از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر 60 درصد سرقت ها کشف شده است؛ ضمن اینکه در این مدت میزان وقوع سرقت های منزل 13 درصد، اتومبیل 25 درصد، سرقت موتورسیکلت 27 درصد، سرقت احشام 27 درصد و در جمع کل سرقت های مهم نیز 7 درصد کاهش سرقت را شاهد هستیم.

این مقام ارشد انتظامی استان تاکید کرد: مقابله با سرقت های خرد با جدیت در دستور کار پلیس است چرا که اینگونه جرایم هم پلیس و هم شهروندان را آزار می دهد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در حوزه مقابله با موادمخدر و عناصرتهیه و توزیع آن نیز از ابتدای سال تاکنون بیش از 8 تن و 600 کیلوگرم انواع موادمخدرکشف که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 7درصد افزایش را شاهد هستیم، ضمن اینکه طی این مدت 177 نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و بیش از یک هزار و 200 نفر از خرده فروشان مواد افیونی دستگیر شدند.

سردار دادگر خاطرنشان کرد: در جمع کل تصادفات شاهد 9 درصد افزایش تصادفات بوده ایم و در خصوص جانباختگان تصادفات 7 درصد و در رابطه با مصدومان تصادفات نیز 4 درصد افزایش داریم که می طلبد برای کاهش آمار همه دستگاه ها و آحاد مردم تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز