استاندار گلستان تاکید کرد:

پشتیبانی و حمایت همه جانبه از کارخانه های نوآوری و ایده های خلاقانه

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۴:۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۸۷۶۱
پشتیبانی و حمایت همه جانبه از کارخانه های نوآوری و ایده های خلاقانه
استاندار گلستان با اشاره به اهمیت مراکز دانش بنیان اظهار کرد: هر گونه پشتیبانی و حمایت لازم را از کارخانه های نوآوری و ایده های خلاقانه خواهیم داشت و از تمام دستگاه های اجرایی می خواهم همراهی مورد نیاز را با فعالان حوزه دای دانش بنیان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی محمد زنگانه امروز سه شنبه 18 آبان در آیین افتتاح ششمین کارخانه نوآوری و فناوری کشور در گرگان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دیگر مسئولان استانی ضمن تقدیر از مدیریت پارک علم و فناوری استان جهت اجرای جهادی پروژه کارخانه نوآوری گرگان در 2 ماه تصریح کرد: با نگاه جهادی بسیاری از اقدامات در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به ثمر می رسد.

وی افزود: استارت آپ ها، شتاب دهنده ها، مراکز نوآوری و کارخانه های نوآوری زمینه تحقق ایده های خلاق و تبدیل آنها به محصول نهایی و رشد توسعه را فراهم می کنند.

استاندار گلستان یادآور شد: با جانمایی لازم تلاش می کنیم سایت مورد نظر استقرار شرکت های دانش بنیان را فراهم آوریم و به همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تجهیز این مکان امیدواریم.

زنگانه خاطر نشان کرد: در کشورهای توسعه یافته مدیرانی که می توانند ارتباط لازم را بین بخش اجرایی و بخش آموزش و پژوهش فراهم کنند را لایق و شایسته می دانند و البته کسانی که موجب قطع این ارتباط می شوند از مدیریت خلع می شوند و امیدواریم این ارتباط در استان افزایش یابد.

وی ادامه داد: باید در شوراها، کمیته ها و کارگروه ها نمایندگان جامعه نخبگان و خبرگان حضور داشته باشند تا ارتباط بین بخش اجرایی و بخش آموزش و پژوهش بصورت مستمر و پیوسته فراهم شود و امکان توسعه استان تسهیل و تسریع گردد.

استاندار گلستان گفت: از شهرداری و شورای شهر گرگان می خواهم امکان تمدید و گسترش این فضا را شرکت های نوآور فراهم آورد و هرگونه حمایت مورد انتظار را از شرکت های دانش بنیان و نوآور داشته باشد.

زنگانه تاکید کرد : هر گونه حمایت لازم را با همکاری دستگاه های اجرایی از اقدامات نوآورانه و خلاقانه خواهیم داشت تا بتوان زمینه اشتغال و توسعه استان را فراهم آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز