رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان:

سرمایه گذاران به دانش تولید شده در دانشگاه اعتماد کرده اند

۱۴۰۰/۰۸/۱۸ - ۱۵:۲۴:۴۳
کد خبر: ۱۲۵۸۷۹۶
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: در حال حاضر سرمایه گذاران به دانش تولید شده در دانشگاه اعتماد می کنند و برای سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده اند که این مسیر زمینه تحول اقتصاد دانش بنیان را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی نجفی نژاد در آیین افتتاح واحد تحقیق و توسعه واحد لبنی مجتمع آموزشی پژوهشی و فناوری صنایع غذایی در دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دیگر مسئولان اظهار کرد: این خط تولید نیمه صنعتی و واحد تحقیق و توسعه مربوط به یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد دانشگاه علوم کشاورزی است که در زمینه صنایع لبنی فعالیت دارد.

وی افزود: خط تولید مذکوربا دو میلیارد تومان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای 6 نفر به صورت ثابت راه اندازی شده است.

نجفی نژاد خاطرنشان کرد: این واحد تحقیق و توسعه واحد لبنی میتواند به کارخانجات صنایع لبنی استان خدمات تحقیق و توسعه ارائه کند.

وی ابراز امیدواری کرد این واحد با حمایت بیشتر از سوی مسئولان استانی، کشوری و همچنین صنایع بتواند گسترش پیدا کند تا شرایط استقرار سایر صنایع نیز در این مکان فراهم شود.

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: هدف از راه اندازی این واحد تحقیق، توسعه و تولید محصولات با دانش و فناوری جدید برای عرضه به صنعت است.

نجفی نژاد در ادامه با تاکید به اینکه دانشگاه علوم کشاورزی تلاش کرده است حلقه بین صنعت و دانشگاه را ایجاد کند تصریح کرد: فرهنگ دانشگاه به سمت تبدیل دانش به محصول پیش رفته است و در حال حاضر بیش از 10 شرکت در فضایی به مساحت بیش از 10 هزار متر مربع در مقیاس های مختلف در دل دانشگاه فعالیت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز