در گفتگو با «کامران تهرانی» کارگردان سینما و تلویزیون؛

سینمایی «فرشته کوچک» در گرگان ساخته می شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۹۶۲۱
سینمایی «فرشته کوچک» در گرگان ساخته می شود
کامران تهرانی با گلایه از اینکه برای ساخت فیلم در گرگان با مشکلات زیادی مواجه بودیم گفت: فیلم سینمایی «فرشته کوچک» به تهیه کنندگی محمدعلی علی محمدی در گرگان ساخته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ کامران تهرانی کارگردان سینما و تلویزیون به بهانه ساخت فیلم سینمایی «فرشته کوچک» در استان گلستان و شهرستان گرگان با خبرنگار برنا گفتگو کرد.

وی در تشریح سابقه خود به خبرنگار ما گفت: بنده فعالیت هنری خود را از سال ۸۸ آغاز و از سال ۹۱ در مناطق مختلف تهران کلاس های آموزشی برگزار کردم و به عنوان دبیر کانون بازیگران جوادیه تهران فعالیت خود را ادامه دادم.

تهرانی ادامه داد: حدود ۴۴ بازیگر که در حال حاضر در سریال های مختلف به ایفای نقش می‌پردازند از هنرجوهای بنده بوده اند.

وی در ادامه به ساخت یک فیلم سینمایی در شهرستان گرگان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در شهرهای مختلف کار کرده ام، یکی از دوستان به بنده توصیه کرد از بازیگران گرگانی تست بازیگری بگیرم که از بین حدود ۱۰۰ نفر، ده نفر در این تست پذیرقته شدند.

تهرانی افزود: با توجه به اینکه یک روز کاری در روند فیلمبرداری مبلغی بالغ بر ۳۵ میلیون تومان هزینه می شود، بنابراین در صورتیکه از افراد مبتدی استفاده شود هزینه زیادی به پروژه ها تحمیل می شود.

وی تاکید کرد: کارگردان های بزرگ سینما از بازیگر به عنوان اسپانسر استفاده میکنند و بودجه فیلم از هزینه ای که از بازیگران دریافت می شود تامین خواهد شد.

وی ابراز داشت: زمانی که برای ساخت فیلم وارد گرگان شدیم علاوه بر اینکه به ما کمک نشد بلکه با مشکلات زیادی مواجه شدیم و مسائل، سنگ اندازی ها و دخالت های زیادی وجود داشت تا جایی که ترجیح دادیم در این استان فیلم نسازیم.

این کارگردان سینما و تلویزیون تصریح کرد: شبکه های خارجی برای تهاجم فرهنگی به کشور ما، هزینه های هنگفتی را پرداخت می‌کنند که از حق نگذریم در رسیدن به اهداف خود نیز موفق عمل کرده اند.

وی با تاکید به اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری" در فرهنگ، فرهنگ سازی کنید" گفت: اگر سنگ اندازی نشود مسلما هنرمندان بزرگی از این شهر و استان بیرون می آیند که باعث افتخار خواهند بود.

وی در ادامه بیان داشت: برای حمایت از تیم های فیلمسازی می توان امکاناتی نظیراسکان، ایاب و ذهاب و غیره را در اختیار تیم قرار داد زیرا فیلمسازی با بازیگران مطرح در شهرستان ها هزینه بالایی دارد و در صورتیکه مشکلات دیگر نیز به این مسائل اضافه شود فیلمساز برای ساخت فیلم در استان ها ترغیب نخواهد شد.

وی در ادامه در خصوص فیلم سینمایی که قرار است در شهرستان گرگان ساخته شود توضیح داد: فیلم سینمایی «فرشته کوچک» در ۹۰ دقیقه تولید و در فیلیمو و نماوا پخش و همچنین به بهترین جشنواره های دنیا ارسال خواهد شد زیرا داستان آن تنها مختص ایران نیست.

وی به بازیگران مطرحی که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند اشاره کرد و گفت: در پیش تولید برای هر نقش ۵ بازیگر در نظر گرفته می شود که در حال حاضر مهتاب کرامتی، شقایق فراهانی، شیدا یوسفی، امیر غفار منش بازیگران پیشنهادی و مریم آهنگر، بابک نوری، عزت الله رمضانی فر  و امید زندگانی جزو بازیگران قطعی هستند که در این فیلم حضور دارند و مابقی نقش ها را بازیگران تازه کار گرگانی ایفا خواهند کرد.

محمدعلی علی محمدی تهیه کننده و فاطمه داداش آذر نویسنده فیلم سینمایی «فرشته کوچک» هستند.

 

 

نظر شما