رئیس سازمان بازرسی گلستان:

منابع اعتباری، پاشنه آشیل سد نرماب است

۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۱۰:۰۲:۱۰
کد خبر: ۱۲۶۰۲۲۳
منابع اعتباری، پاشنه آشیل سد نرماب است
رئیس سازمان بازرسی گلستان با بیان اینکه سد نرماب دغدغه همه استان است، اظهار کرد: اگر سدی مانند نرماب در استان ساخته شود هم بابت کنترل آبهای سطحی و هم شرب شرق استان دغدغه کمتری وجود دارد که البته پاشنه آشیل این طرح در حال حاضر منابع اعتباری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ در بازدید رئیس سازمان بازرسی گلستان از سد در حال ساخت نرماب بر حمایت دستگاه های نظارتی استان برای رفع چالش های پیش روی ساخت این سد تاکید شد.

محمد تقی مشهدی رئیس سازمان بازرسی استان گلستان ضمن تشکر وخدا قوت به مجموعه مشاوران و پیمانکاران و شرکت آب منطقه ای در پیگیری ساخت سد نرماب و رفع چالش ها اظهار کرد: استان در حوزه زیرساخت استان نیازمند اقدامات و اجرای طرح های عمرانی بیشتری است.

وی با بیان اینکه سد نرماب دغدغه همه استان است، اظهار کرد: اگر سدی مانند نرماب در استان ساخته شود هم بابت کنترل آبهای سطحی و هم شرب شرق استان دغدغه کمتری وجود دارد که البته پاشنه آشیل این طرح در حال حاضر منابع اعتباری است.

مشهدی افزود: پیشنهاد ما این است در حال حاضر که سد به نقطه مطلوبی رسیده است با رایزنی و جلسات تخصصی با استاندار و نمایندگان و مجموعه استان شرایط مالی و اعتباری این طرح را پیگیری بیشتری نمائید و ما نیز در این زمینه در کنار شما برای رفع چالش های احتمالی هستیم.

رئیس سازمان بازرسی استان تصریح کرد: ما به عنوان یک دستگاه نظارتی در کنار انجام وظایف نظارتی اما فراتر از آن هم در کمک به تسریع در اجرای این طرح در کنار استان هستیم چرا که طولانی شدن این طرح به نفع استان نخواهد بود و همه باید در کنار هم عقب افتادگی استان را در بخش های مختلف جبران نمائیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز