فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک و هجومی گرگان:

ارتش در اوج ناامنی مناطق مرزی به دنبال تثبیت امنیت کشور و همسایگان خود بوده است

۱۴۰۰/۰۸/۲۴ - ۰۹:۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۲۶۱۲۳۴
ارتش در اوج ناامنی مناطق مرزی به دنبال تثبیت امنیت کشور و همسایگان خود بوده است
فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک و هجومی گرگان گفت: ارتش همواره در اوج ناامنی مناطق مرزی به دنبال تثبیت امنیت کشور و همسایگان خود بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ ستاد سهراب اصغر زاده در دیدار با غلام الواری رئیس سازمان قضایی گلستان اظهار کرد: براساس ماموریت محوله در مرزهای شرق کشور مستقر شده و منطقه را تحت کنترل داریم.

 تاکید کرد: امنیت در این منطقه برقرار بوده و حضور ارتش صرفا جهت مقابله با هرگونه شیطنت احتمالی است.

اصغری اظهار داشت: ارتش همواره در اوج ناامنی مناطق مرزی به دنبال تثبیت امنیت کشور و همسایگان خود بوده است.

فرمانده تیپ 230 ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی با انجام رزمایش‌های مختلف و بکارگیری تجهیزات جدید به دنبال تحقق اهداف امنیتی از پیش تعیین شده است.

وی با بیان اینکه سازمان قضایی همواره به عنوان یک راهنما در کنار نیروهای مسلح حضور داشته است، تصریح کرد: ارتش در ابعاد آموزش های نظامی کاملا مستقل عمل می کند اما آموزش حقوقی یک موضوع کاملا تخصصی است.

اصغری تاکید کرد: آموزش های حقوقی سازمان قضایی در انجام ماموریت ها بسیار کارگشا بوده و برای نیروهای مسلح مصونیت ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: آموزش های حقوقی و تشریح عناصر جرایم نظامی در شرایطی که زمینه ارتکاب جرم مهیاست، قدرت تصمیم گیری صحیح را در نیروها تقویت می کند.

فرمانده تیپ 230 تاکید کرد: کلاس های آگاهسازی حقوقی برای توانمند سازی نیروهای مسلح و پیشگیری از وقوع جرائم نظامی ضرورت دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز