استاندار گلستان:

نظارت بر بازار را افزایش می دهیم تا قیمت ها کنترل شود

۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۱۱:۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۲۶۲۳۷۶
نظارت بر بازار را افزایش می دهیم تا قیمت ها کنترل شود
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت حمایت از مردم اظهار کرد: تلاش داریم با تشدید نظارت بر بازار کنترل قیمت ها را انجام دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی محمد زنگانه در دوازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تصریح کرد: بهترین شکل نظارت نظارت صنفی است و البته در شرایط فعلی باید از ظرفیت نظارت های گروهی، با همکاری صمت، اصناف، تعزیرات، بسیج و قرارگاه ۱۷ ربیع استفاده کنیم.

وی افزود: فرآیند ۴ بخشی برای کنترل قیمت مرغ ابلاغ شده تا مسیر اخذ مجوز دامپزشکی تا عرضه در بازار مورد نظارت دقیق قرار گیرد و در واقع هرگونه توزیع خارج از شبکه به مفهوم تخلف است و با متخلفین برخورد های قانونی صورت می گیرد. 

وی افزود: شهروندان باید هرگونه گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه را به مراجع ذیربط گزارش دهند.

همچنین در این جلسه عنوان شد؛ در سال گذشته ۳۱ جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تشکیل شده که ۲۰۹ مصوبه داشته و ۷۴ درصد مصوبات اجرایی شده و تلاش گردیده از کشاورزان حمایت لازم صورت گیرد و تنظیم بازار شب عید و مدیریت توزیع برنج،گوشت منجمد،مرغ منجمد، روغن،شکر، قند، سیب و پرتقال صورت گرفته است.

 به گفته حسین طلوعیان مدیر کل صنعت معدن تجارت استان یادآور شد: بررسی و رفع مشکلات حوزه بازار ، تعیین قیمت سراسری و نظارت و کنترل  قیمت ها از طریق این کارگروه انجام می شود.

وی افزود :۲۷۰ اتحادیه صنفی ۶۹ هزار و ۲۱۸ واحد صنفی را در حوزه تولید، خدمات فنی، توزیعی و خدماتی را تحت پوشش قرار می دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز