مسئول لیگ تندرستی گلستان عنوان کرد:

برگزاری لیگ تندرستی با هدف افزایش تحرک و گسترش ورزش همگانی در گلستان

۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۱۰:۴۷:۳۷
کد خبر: ۱۲۶۴۴۵۸
برگزاری لیگ تندرستی با هدف افزایش تحرک و گسترش ورزش همگانی در گلستان
مسئول لیگ تندرستی گلستان گفت: هدف اصلی برگزاری لیگ تندرستی افزایش تحرک در بین آحاد جامعه و گسترش ورزش همگانی در استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ وحیده مسلمی پور اظهار کرد: امسال برای ترغیب بیشتر جامعه به تحرک و همگانی‌تر شدن ورزش از هیات های شهرستانی برای اطلاع رسانی بیشتر و گسترده تر کمک گرفته شد تا حضور پرشور تری در دومین لیگ تندرستی ایران داشته باشیم.

مسئول لیگ تندرستی گلستان گفت: اهداف اصلی این لیگ ایجاد نشاط در جامعه، افزایش تحرک در بین آحاد مردم و گسترش ورزش همگانی است.

وی افزود: شرایط کرونا و تاثیر ان در ورزش و بحران جدید بر سلامتی مردم، فدراسیون همگانی را برآن داشت که طی دو سال پیاپی لیگ تندرستی ایران را جهت رفع مشکل کم تحرکی و بی تحرکی در جامعه در دستور کار خود قرار دهد و تمامی استانها و شهرستانها و اقشار مختلف جامعه را به رقابت با هم در قالب لیگ تندرستی دعوت کند.

مسلمی پور ادامه داد: از مهمترین تفاوت لیگ دوم تندرستی نسبت به اولین دوره آن مشارکت بیشتر نهاد های ورزشی مانند ورزش دانش آموزی، دانشجویی و ورزش کارگری و بسیج دراین دوره خواهد بود .

وی خاطر نشان کرد: تا کنون و با گذشت پنج هفته از لیگ تندرستی، استان گلستان در نبرد بر جایگاه چهارم و پنجم این لیگ قرار دارد و اگر هیات های شهرستانی تلاش ها و اطلاع رسانی های بیشتری داشته باشند، تشویق و ترغیب گسترده تری در بین اقشار مختلف جامعه و در سطح وسیع تری در استان صورت پذیرد جایگاه بهتری در انتظار گلستان خواهد بود.

مسئول لیگ تندرستی گلستان افزود: با توجه به بهبود شرایط کرونا و بازگشایی دانشگاه ها و برخی مدارس می توان از پتانسیل موجود جهت حضور پرشور تر در این لیگ استفاده کرد همچنین با توجه به اینکه لیگ به صورت هشت هفته ای برگزار می شود و هنوز سه هفته دیگر به پایان لیگ باقی است هر هفته 3 شهرستان برتر مورد تجلیل قرار می گیرند و به 5 نفر نیز به قید قرعه در استان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و این امر باعث تشویق و حضور پررنگ تر شرکت کنندگان در این لیگ خواهد بود .

وی به عملکرد استان گلستان در نخستین دوره لیگ تندرستی نیز اشاره کرد و گفت: استان در سال گذشته در نخستین دوره لیگ تندرستی عنوان هفتم کشوری را کسب کرد و در بررسی شهرستانها آزادشهر جزء ۲۵ شهرستان برتر کشور شد و مقام ۲۱ و پس از آن گالیکش مقام ۲۳ را کسب کرد و در سطح استانی آزاد شهر مقام اول ، گالیکش مقام دوم و گنبد کاووس مقام سوم را کسب کردند و مورد تجلیل قرار گرفتند.

مسلمی پور ادامه داد: هیات همگانی استان در اجرای موفق کمپین آگاهی بخشی ایران تندرست جزء استان‌های برتر کشور قرار دارد و من مطمئن هستم که با تلاش همه ما می توانیم تا پایان لیگ، جایگاه ارزنده ای برای گلستان داشته باشیم پس هم اکنون با ثبت نام از طریق سایت ایران تندرست http://irantandorosti.ir در این رویداد بزرگ ورزشی شرکت کنید و پس از ثبت نام در لیگ با ارسال ویدئو در این برنامه، شادی و سلامتی را برای خود به ارمغان بیاورید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز