آیین استقبال از «امیر حسین رحمتی» رتبه برتر قرآنی کشور برگزار شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۵ - ۱۴:۴۱:۴۵
کد خبر: ۱۲۷۸۵۸۰
آیین استقبال از «امیر حسین رحمتی» رتبه برتر قرآنی کشور برگزار شد
آیین استقبال از «امیر حسین رحمتی» رتبه برتر قرآنی کشور با حضور استاندار گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی محمد زنگانه، استاندار گلستان امروز یکشنبه 5 دی در مراسم استقبال از «امیر حسین رحمتی» رتبه اول قرائت قرآن کریم در مسابقات کشوری سازمان اوقاف و امور خیریه، تصریح کرد: کسب موفقیت را به امیر حسین رحمتی که دانشجوی علوم قرآنی است و هم چنین خانواده ایشان، مردم شریف استان و تمامی اساتید حوزه قرآنی که برای پرورش این عزیزان تلاش می کنند تبریک عرض می کنم.

استاندار گلستان با تاکید بر پشتیبانی از توانمندی های فرهنگی در سطح استان، اظهار کرد: از فعالیت های فرهنگی و قرآنی حمایت می کنیم و برای همه فعالان این عرصه آرزوی توفیق می کنیم.

وی افزود: خوشبختانه امیر حسین رحمتی در این دوره از مسابقات توانست رکورد امتیازات را هم بشکند و امیدوارم ایشان در مسابقات بین المللی هم بدرخشد و البته همزمان در رشته دعاخوانی هم خانم هوشیار رتبه خوبی کسب کرده و ایشان هم تبریک می گویم.

امیر حسین رحمتی در مسابقات کشوری قرآن کریم که به همت سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شد توانست رتبه اول را در رشته قرائت کسب کند و به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی در سال بعد شرکت کند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز