مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در گرگان؛ نفرات برتر ۵ وزن اول مشخص شدند

۱۴۰۰/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۸:۳۷
کد خبر: ۱۲۸۵۹۳۴
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در گرگان؛ نفرات برتر ۵ وزن اول مشخص شدند
نفرات برتر پنج وزن اول و فینالیست‌های پنج وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور در گرگان مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛رقابت های رده بندی و فینال پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور، (شامگاه پنج شنبه) در استادیوم آزادی گرگان برگزار شد.

رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه ی انتخابی تیم ملی گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم که از ( صبح چهارشنبه) در مجموعه ی آزادی شهر گرگان در حال برگزاری است ، امشب با مشخص شدن نفرات برتر اوزان دهگانه و تیم های برتر به پایان می رسد.

رضا اطری فینالیست وزن ۵۷ کیلوگرم با توجه به اینکه در وزن کشی  مجدد (صبح پنجشنبه) سر وزن قانونی نرسید، از جدول رقابت ها حذف شد و رضا مومنی موفق به کسب مقام اول شد.

در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم مرتضی قیاسی چکا از لرستان و رحمان عموزاد خلیلی از مازندران به مصاف هم رفتند که رحمان عموزاد معروف به مرد عنکبوتی کشتی ایران در یک رقابت نزدیک با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف لر خود گذشت.

بدین ترتیب رحمان عموزاد خلیلی از مازندران قهرمان ۶۵ کیلوگرم ایران شد و به تیم ملی راه یافت تا در مسابقات آسیایی شرکت کند.

در فینال وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی از تهران با شکست ۷ بر ۲ محمد صادق فیروز پور از مازندران توانست مدال طلای وزن ۷۴ کیلوگرم را به خود اختصاص دهد.

همچنین فینال وزن ۸۶ کیلوگرم محسن مصطفوی از آذربایجان شرقی توانست مجتبی اصغری از گیلان را با نتیجه ۴ بر ۳ شکست داد و قهرمان شد.

همچنین در این وزن علی منصوری از گلستان و عزت الله اکبری از مازندران مشترکا صاحب مدال برنز شدند.

در فینال وزن ۹۷ کیلوگرم محمد حسین محمدیان فرزند عسگری محمدیان قهرمان و پیشکسوت کشتی، قهرمان این وزن شد.

همچنین میثم عبدی از تهران و حسین رمضانیان از قشم مشترکا صاحب صاحب مدال برنز شدند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز