پیروزی نمایندگان والیبال گلستان در لیگ دسته یک کشور

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۳:۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۲۸۹۱۴۱
پیروزی نمایندگان والیبال گلستان در لیگ دسته یک کشور
استان گلستان با 3 نماینده میدان آق قلا، شهرداری آزادشهر و آرکا کلاله در مسابقات لیگ دسته یک والیبال آقایان (سری B ) شرکت کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مرحله رفت مسابقات سری B لیگ دسته اول آقایان از روز جمعه یکم بهمن ماه در حال برگزاریست که استان گلستان با 3 نماینده در این دوره از رقابت ها شرکت کرده است .

شهرداری آزادشهر و میدان آق قلا در گروه B با سپیدار کرمانشاه، آبدانه چالدران، مناطق نفت خیز، کیهان موتور مرکزی، وحدت فردیس و توسعه ورزش بیجار هم گروه می باشند که در روز نخست هر دو نماینده گلستان در مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند که اراک میزبان این گروه است .

مسابقات گروه C مسابقات به میزبانی شهرستان ابهر در حال برگزاریست که پیرسقا ابهر، نیروی زمینی، سپهر قزوین، کریمه قم، مقاومت بسیج قم، ایستاتیس نوین یزد و شهرداری خوی هم گروهی های آرکا کلاله می باشند .

روز دوم مسابقات امروز شنبه دوم بهمن ماه پیگیری خواهد شد و براساس آن، در گروه B شهرداری آزادشهر به مصاف میدان آق قلا دیگر هم استانی خود خواهد رفت و آرکا کلاله نیز با سپهر قزوین رقابت خواهد کرد .

مسابقات فوق تا هشتم بهمن ماه ادامه دارد .

گفتنی است بعد از دور رفت این رقابت ها تیم ها دو هفته استراحت خواهند کرد و بعد از مسابقات دور برگشت، 4 تیم برتر هر گروه به دور نهایی صعود خواهد کرد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز