۲۳۵ هزار گلستانی دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند/ پوشش ۴۰ درصدی تا ۲ هفته آینده

۱۴۰۰/۱۱/۰۲ - ۱۷:۳۲:۱۶
کد خبر: ۱۲۸۹۲۷۵
۲۳۵ هزار گلستانی دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند/ پوشش ۴۰ درصدی تا ۲ هفته آینده
استاندار گلستان با بیان اینکه ۲۳۵ هزار گلستانی دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند گفت: ظرف مدت ۲ هفته آینده باید پوشش دز سوم واکسن کرونا به بالای ۴۰ درصد برسد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی محمد زنگانه در هشتاد و هفتمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا همزمان با جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۱۷۶بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۴۷ بیمار در icu بستری و ۱۸ بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل اند.

وی افزود: طی هفته گذشته ۲ نفر از شهروندان بر اثر ابتلا به کرونا فوت شدند.

استاندار گلستان گفت: با توجه آبی بودن تمام شهرستان های استان، مراقبت و کنترل وضعیت فعلی با توجه به شیوع احتمالی سویه امیکرون ضروری است.

وی تصریح کرد: تا کنون بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر دُز اول واکسن را دریافت کرده اند و بیش از یک میلیون و ۱۶۰ هزار شهروند هر دو دُز و البته از تمام کسانی که دو دز واکسن زده اند تقاضا داریم برای دریافت دز سوم و تکمیل واکسیناسیون مراجعه کنند و تا کنون ۲۳۵ هزار نفر دز سوم را دریافت کردند.

زنگانه بیان داشت: بر پوشش واکسیناسیون دز سوم تاکید داریم و باید ظرف مدت ۲ هفته آینده میزان تزریق دز سوم به بالای ۴۰ درصد برسد.

وی با تاکید به اینکه مدیریت هوشمند و سامانه امید باید مورد توجه قرار گیرد گفت: ۲۰ مرکز کمترین پوشش را دارند که باید بصورت فرد به فرد و خانه به خانه افراد را به تزریق واکسن ترغیب کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز