دستگیری باند سارقان زن در گرگان

۱۴۰۰/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۹۰۴۷۶
دستگیری باند سارقان زن در گرگان
فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۴ سارق موبایل قاپ و اعتراف آنان به ۳۶ فقره سرقت موبایل در شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سردار سعید دادگر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره جیب بری وسرقت گوشی موبایل و محتویات داخل کیف از بانوان در سطح شهرستان گرگان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و با اشرافیت اطلاعاتی، سر نخ هایی از یک باند سرقت گوشی موبایل به دست آمد که سرکرده باند، خانمی ساکن یکی از استان های دیگر بود که با همکاری ۳ خانم ساکن گرگان اقدام به سرقت می کردند. 

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: سرانجام پس بررسی همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، طی هماهنگی با مقام قضائی هر ۴ متهم در یک عملیات ضربتی پلیس در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار دادگر در ادامه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۷ دستگاه گوشی موبایل سرقتی و یک قطعه طلا کشف شد، گفت: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس به ۳۶ فقره سرقت موبایل اعتراف کردند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به مراجعه حضوری تعدادی از مالباختگان به پلیس آگاهی استان برای شناسایی و دریافت اموال سرقتی خود، از شهروندان خواست: در هنگام تردد و خرید در بازار و مکان های شلوغ، مراقب کیف و وسایل همراه خود باشند تا امکان سهولت در سرقت برای مجرمان فراهم نشود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز