کمبود تجهیزات، عمده ترین مشکل ورزش بدمینتون است

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۲:۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۳۲۲۸۴۲
کمبود تجهیزات، عمده ترین مشکل ورزش بدمینتون است
دبیر فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه خوشبختانه از نظر ساخت های برای بدمینتون در تمامی استان ها با پیشرفت روبرو بوده ایم گفت: عمده ترین مشکل بدمینتون کمبود تجهیزات ورزشی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا از گرگان؛ فرشاد نصرتی در مجمع انتخاباتی هیئت بدمینتون گلستان اظهار کرد: رئیس جدید هیئت استان باید تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت ابعاد مختلف قهرمانی، همگانی و استعداد یابی بکار بگیرد.

وی افزود: گلستان پشتوانه خوبی در بدمینتون داشته و زمانی که هنوز از مازندران جدا نشده بود، گلستان همه کاره اعزام ها بود.

وی تصریح کرد: بدمینتون نیروی انسانی بالایی را می‌تواند جذب کند و همه افراد اعم از جانبازان و معلولین و غیره می توانند در این رشته ورزشی فعالیت داشته باشند.

نصرتی گفت: ما هیئت های داریم که بازیکن غیر معلول ندارند و حتی قهرمان معلول دارند.

وی بیان داشت: گلستان در صورتی که تمایل دارد میزبان مسابقات جوانان بین المللی باشد نامه نگاری های لازم را به فدراسیون انجام دهد و ما امیدواریم که مورد موافقت هیئت ریئسه قرار بگیرد.

نصرتی در حاشیه این نشست نیز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ماه رمضان دو مسابقه انتخابی در بخش آقایان و بانوان در استان البرز برگزار شد.

وی ادامه داد: هفته آینده مسابقه انتخابی دور دوم  برای اعزام دو نفر در بخش آقایان و دو نفر در بخش بانوان به مسابقات آسیایی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: بدمینتون ایران در مسابقات کشورهای اسلامی حضور ندارد.

نصرتی گفت: فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران جزو فدراسیون های درجه دو در آسیا است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه از نظر ایجاد زیر ساخت ها برای بدمینتون در تمامی استان ها با پیشرفت روبرو بوده ایم اما این عمده ترین مشکلی که بدمینتون کمبود تجهیزات ورزشی است.

دبیر فدراسیون بدمینتون گفت: قبل از شیوع کرونا فدراسیون بدمینتون ۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته با کارت بیمه ورزشی داشت اما متاسفانه در حال حاضر حدود ۱۸ هزار ورزشکار سازمان یافته داریم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز