حمایت از سرمایه گذاران واحد‌های تولیدی برای تحول اقتصادی در آزاد شهر

۱۴۰۱/۰۲/۱۱ - ۰۹:۴۵:۴۹
کد خبر: ۱۳۲۴۶۱۳
حمایت از سرمایه گذاران واحد‌های تولیدی برای تحول اقتصادی در آزاد شهر
سرپرست فرمانداری آزادشهر به حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران واحدهای تولیدی یکی از راهکارهای اساسی جهت تحول اقتصادی آزاد شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از آزادشهر؛ سید جواد کریمی تحقق رشد اقتصادی ۷/۷ درصدی شهرستان آزادشهر در سال ۱۴۰۱ نیازمند عزم همگانی و ورود جدی همه اعضای کارگروه است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد:  حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران واحدهای تولیدی و شرکت ها در چارچوب قانون و واگذاری پروژه‌های مختلف توسط ادارات و سازمانهای شهرستان یکی از راهکارهای اساسی جهت تحول اقتصادی، ایجاد اشتغال و تولیدات دانش بنیان در شهرستان است که امیدواریم در سال جاری این تعامل و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی و سرمایه‌گذاران صورت بگیرد.

وی همچنین افزود: اشتغال مشکل اساسی است و وظیفه دستگاه‌های اجرایی به عنوان نمایندگان دولت حمایت از سرمایه‌گذاران با تسهیل کردن قانون و مقررات بانکی ، کاهش بروکراسی اداری ، رفع موانع قانونی و تسهیل در صدور مجوز ها است.

سرپرست فرمانداری آزادشهر در پایان گفت: این شهرستان جزو مناطق فرهنگی و مردم آن معتقد به فرهنگ کار هستند و تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآمد از جمله اولویت‌های مهم است که مهمترین رسالت اطلاع رسانی ، آموزش و راهنمایی افراد جهت تربیت نیروی ماهر برای ورود به بازار کار است.

انتهای پیام

 

نظر شما