آتش سوزی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان

۱۴۰۱/۰۲/۲۵ - ۱۵:۱۹:۵۴
کد خبر: ۱۳۲۹۲۳۴
آتش سوزی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان
رئیس سازمان آتش نشانی گرگان از آتش سوزی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ فردی آسیب وارد نشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ موسی الرضا صفری اظهار کرد: صبح امروز حوالی ساعت ۸:۱۵ با اعلام به سازمان سامانه ۱۲۵ تیم های عملیاتی ایستگاه شماره پنج و یک به حادثه آتش سوزی آشپزخانه دانشگاه علوم پزشکی گرگان واقع در ابتدای شصت کلا ه اعزام شدند.

صفری افزود: حریق قسمت آشپزخانه دانشگاه که در حال پخت و پز و انجام سرویس روزانه بوده و به علت ریختن آب در دیگ شروع و با توجه به شعله وری ناگهانی آتش در این حالت به سقف و اطراف محل حادثه به سرعت سرایت می کند.

وی ادامه داد: دو تیم اعزامی از ایستگاه‌های شماره پنج و یک به عنوان کمکی با حضور در محل حادثه بلافاصله عملیات اطفاء را آغاز کرده و با تجهیزات کامل وارد آشپزخانه شده و در کمترین زمان حریق را مهار و از سرایت آن به اماکن مجاور جلوگیری به عمل آمد.

وی یادآور شد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ فردی آسیب وارد نشد. صفری در ادامه به شهروندان توصیه کرد: یکی از علل عمده حریق در مکان آشپزخانه داغ شدن روغن داخل ظروف و ریختن آب در داخل آن جهت خاموش کردن آتش است که در یک لحظه باعث سرایت آتش به اطراف و سوختگی شدید افراد می‌شود.

 اکیداً توصیه می‌شود جهت دفاع از آب استفاده نشود و بهترین راه در این شرایط ابتدا بستن شیر گاز و گذاشتن درب ماهیتابه است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز