ثبت ۱۵۰ شکایت در استان طی دو روز گذشته و از طریق سامانه ۱۲۴

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۱:۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۳۲۹۴۹۳
ثبت ۱۵۰ شکایت در استان طی دو روز گذشته و از طریق سامانه ۱۲۴
سرپرست صمت گلستان گفت: طی دو روز گذشته تعداد ۱۵۰ شکایت از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ درویشعلی حسن زاده در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان اظهار کرد: پس از اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها، نظارت بر بازار گسترده‌تر و جدی تر از گذشته در حال انجام است.

 وی گفت : از شنبه هفته گذشته و پیش از آغاز طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها، رزمایش بازرسی بازار آغاز گردیده و از روز دوشنبه هفته گذشته نیز بصورت صبح و عصر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: از شنبه هفته قبل تا دیروز در مجموع ۴۴۶ تیم نظارتی متشکل از بازرسین اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، بازرسین اتاق اصناف ، تعزیرات حکومتی و همیاران بسیج و با پشتیبانی شرکت شهرکهای صنعتی استان ۵۴۶۱ مورد بازرسی از بازار را به ثبت رساندند که در نتیجه آن ۲۶۲ پرونده تخلفاتی برای متخلفان تشکیل شده است.

حسن زاده افزود: همچنین طی دو روز گذشته تعداد ۱۵۰ شکایت از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ اداره کل صنعت معدن و تجارت استان به ثبت رسید.

وی تاکید کرد: سامانه های پاسخگویی ۱۲۴ اداره کل صنعت معدن و تجارت استان گلستان و ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان آماده دریافت شکایات و گزارشات مردم از تخلفات بازار استان هستند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز