مسابقات ورزشی جام مختومقلی برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۲/۲۶ - ۱۷:۲۶:۴۶
کد خبر: ۱۳۲۹۷۱۰
مسابقات ورزشی جام مختومقلی برگزار می شود
رئیس کمیته گورش استان گلستان گفت: مسابقات ورزشی نکوداشت دویست و هشتاد و نهمین سالگرد تولد مختومقلی فراغی شاعر نامی ترکمن برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ آدینه اراز جوانمردان اظهار کرد: چهاردهمین دوره مسابقات فرهنگی و ورزشی به مناسبت دویست و هشتاد و نهمین سالگرد شاعر شهیر‌ ترکمن مختومقلی فراغی در رشته گورش برگزار که سه تیم از خراسان شمالی، یک تیم از سمنان، یک تیم از توابع تهران، یک تیم از مازندران و ۸ تیم از گلستان و جمعا ۱۴ تیم در این دوره شرکت می کنند.

 وی با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در این مراسم افزود: در رشته والیبال ۴ تیم از شهرستان های گنبد، مراوه تپه، کلاله و منتخب بندرترکمن و اق قلا شرکت می کنند.

پهلوان آدینه اراز جوانمردان با اشاره به جوایز نفیس این دوره از مسابقات ورزشی مراسم مختومقلی فراغی گفت: به نفرات و تیم های برتر در هر رشته از مسابقات گورش و والیبال جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

رئیس کمیته گورش استان گلستان در ادامه به حضور پرشور تماشاگران اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ۲ سال در برگزاری این مراسم با شرایط کرونا وقفه ایجاد شد امسال این مراسم پرشورتر و با تماشاگران بیشمار در محل آرامگاه شاعر شهیر ترکمن مختومقلی فراغی برگزار خواهد شد.

 رئیس هئیت ورزش روستایی و عشایری مراوه تپه گفت: زمان برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی مراسم مختومقلی فراغی در روز پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ می باشد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز