با برون سپاری در حوزه خدمات شهری موافق نیستم

۱۴۰۱/۰۲/۲۸ - ۱۰:۵۴:۲۴
کد خبر: ۱۳۳۰۲۸۷
با برون سپاری در حوزه خدمات شهری موافق نیستم
شهردار گرگان گفت : خدمات شهری یک حوزه استراتژیک است بنابراین شهرداری ها نباید به سمت برون سپاری وظایف خود بروند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمدرضا سبطی در نخستین نشست دبیرخانه ی مشورتی معاونین خدمات شهری شهرداری های شمال و شمال شرق کشور در گرگان اظهار کرد: اگر در حوزه خدمات شهری کم کاری یا کمبودی اتفاق بیافتد خیلی واضح دیده میشود.

وی افزود: برخی کمبودها نتیجه برون سپاری های شهرداری است و چون خدمات شهری یک حوزه استراتژیک است نباید به سمت برون سپاری وظایف خود برود.

وی اظهار کرد: برای ارتقا شهرداری ها باید طرز تفکر و اندیشه خود را تغییر دهیم و این امر قطعا از طریق تقویت و حمایت از پیمانکار و نظارت بر اعمال پیمانکار میسر می‌شود.

شهردار گرگان پرداخت به موقع حقوق و مزایا پرسنل و حرکت شهرداری گرگان به سمت کلان شهر را دارای اهمیت خاص دانست.

وی یادآور شد: باید ظرفیت های لازم در حوزه های مختلف از نظر علمی و تجربی را کسب و همچنین متوازن سازی استانهای شمالی و شمال شرق را در نظر داشته باشیم.

سبطی گفت: باید شهرهای شمالی و شمال شرق کشور باهم اتحاد و سیاستهای هماهنگ داشته باشند.

شهردار گرگان خاطر نشان کرد: در حوزه خدمات شهری اتفاق های خوبی رقم خورده است و شهرداری گرگان جز هیئت مدیره سازمان پسماند است که ما تلاش داریم سازمان پسماند و همیاری ها را جزو زیر مجموعه حوزه شهرداری قرار دهیم.

وی در پایان گفت: شهرداری فعالیت های زیادی در حوزه خدمات رسانی انجام میدهد که قرار است این فعالیت ها را در قالب رژه و مانور زحمت کشانی که در حفظ پاکیزگی و زیبایی شهر تلاش میکنند به تصویر بکشیم.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز