آغاز استملاک اراضی سد میرداماد گرگان/۱۴میلیارد تومان اعتبار سال جاری سد

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۴:۴۲:۲۸
کد خبر: ۱۳۳۱۳۳۶
آغاز استملاک اراضی سد میرداماد گرگان/۱۴میلیارد تومان اعتبار سال جاری سد
نماینده مجری طرح سد میرداماد گرگان با بیان اینکه اعتبار این طرح در سال جاری حدود ۱۴ میلیارد تومان است از آغاز استملاک اراضی سد میرداماد گرگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید مهدی سید کلبادی اظهار کرد: با توجه به مطالعات مرحله اول احداث این سد و بر اساس ضرورت های مطرح شده در قالب این مطالعات در خصوص استعلام اراضی مورد نیاز مقرر شد، پیش از شروع عملیات اجرایی نسبت به استملاک اراضی مورد نیاز شامل: راه دسترسی، محل تجهیز کارگاه، ساختگاه سد و ... بر حسب اولویت های مورد نظر، اقدام لازم صورت گیرد.

کار استملاک اراضی در دست اقدام است و نقشه برداری برای راه دسترسی و تجهیز کارگاه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار این طرح در سال جاری حدود ۱۴ میلیارد تومان است که ۱۰ میلیارد نقد و مابقی اسناد خزانه است، گفت: کلا ۸۰ هکتار استملاک برای این سد نیاز است، که بر این اساس جلسات متعددی جهت هماهنگی های لازم با اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای سید میران که عمده ترین بخش از اراضی در محدوده این روستا واقع است با حضور مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای و مشاور استملاک طرح، منعقد و ضمن بیان اهداف و ضرورت ها و نیازهای طرح، تقاضای همکاری و مساعدت در پیشبرد هرچه بهتر اهداف آن از ایشان خواسته شد.

اجرای این سد در تامین بخشی از نیاز آب شرب شهر گرگان، کنترل سیل و بهبود کشاورزی و تامین آب حوزه صنعت موثر می باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز