برخورد با تخلفات آرد و نان قاطعانه خواهد بود

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۳۳۱۴۰۳
برخورد با تخلفات آرد و نان قاطعانه خواهد بود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: در برخورد با تخلفات آرد و نان قاطعانه برخورد خواهیم کرد و در این موضوع با هیچ فردی تعارف نداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛  سیدمحمد دهنوی عصر امروز در جلسه هم اندیشی با نماینده خبازان استان اظهار کرد:  به طور قطع در برخورد با تخلفات در حوزه آرد و نان که با موضوع آرامش و رفاه مردم مرتبط است قاطعانه از ابزارهای قانونی استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: دولت بنا را بر این گذاشته که یارانه به دست مردم برسد و تبدیل گندم به آرد و نان زحمتی است که بر دوش شما به عنوان خبازان و کارخانه‌های آرد و نان سپرده شده و این حق را برای خودتان ندانید، این حق برای مردم است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: همه ما امانتدار مردم هستیم و ما با هیچ فردی در این امانتداری تعارف نداریم و ما محکم بر پای این امانت ایستاده‌ایم و همه باید از حق مردم دفاع کنیم.

دهنوی گفت: نیت همه ما خدمت به مردم است و در اجرای مباحث صنفی هیچگاه یک طرفه تصمیم نگرفته و نخواهیم گرفت و اما انتظار داریم تصمیمی که گرفته شد به طور کامل اجرا شود.

وی اضافه کرد: اگر در نقطه‌ای وارد شویم و ببینیم که تخلف شده و اتحادیه و صنف این تخلف را گزارش نکرده با صنف و اتحادیه نیز برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به تاکید نصب بنر ساعت فعالیت نانوایی و مشخصات شناسنامه نانوایی در تمام واحدهای نانوایی استان گفت: با اجرای این موضوع مردم خودشان ناظر خواهند بود و همیشه ثابت شده که مردم بهترین ناظر هستند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز