مدرن ترین سینمای شمال شرق کشور به زودی در گنبد کاووس افتتاح می شود

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۷:۴۷
کد خبر: ۱۳۳۲۵۵۴
مدرن ترین سینمای شمال شرق کشور به زودی در گنبد کاووس افتتاح می شود
مدیر امور سینمایی استان گلستان گفت: سینما هجرت گنبد در سریعترین زمان ممکن کمتر از ۶ ماه از یک سینمای کاملا قدیمی و تک سالن به مجهترین و مدرن ترین سینمای شمال شرق کشور آن هم با ۶ سالن مجزا به زودی افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ حسین آزموده در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در استان گلستان سینماهای موسسه بهمن سبز به عدد چهار می رسند که مجموع سالن های سینمایی در استان در حال حاضر ۸ سالن فعال و ۶ سالن در حال احداث است.

وی افزود: در حال حاضر سینما عصر جدید گرگان(رسالت سابق) گرگان از یک سینمای دو سالنه به سینمای پنج سالنه تبدیل شد که لقب بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور را تا هم اکنون به دوش می کشد.

وی ادامه داد: سینما هجرت گنبد در سریعترین زمان ممکن کمتر ۶ ماه از یک سینمای کاملا قدیمی و تک سالن به مجهترین و مدرن ترین سینمای شمال شرق کشور آن هم با ۶ سالن مجزا با امکانات بروز اعم از پروژکتور لیزر برای نمایش، سیستم صوت بروز، صندلی های VIP و همچنین ایجاد فضاهایی مانند کافی شاپ، کتابسرا، بوفه، گالری و غیره به پردیس سینمایی مهر گنبد تبدیل شد.

آزموده توضیح داد: این سینما یک سالن اصلی و 5 سال دیگر دارد که در در مجموع ظرفیت کل سالن های سینما حدود ۵۳۰ صندلی با ظرفیت 530 نفر است.

وی به مهترین سالن این سینما اشاره کرد و گفت: در سالن ۶ یا همان سالن کودک نگاه ویژه ای به کودکان و نوجوانان می شود که سالن اختصاصی با رنگ و لعاب جذاب و بطور تخصصی تنها فیلم کودک در این سالن به نمایش در می آید که دارای 24 نفر ظرفیت است.

وی تاکید کرد: قطعا مهترین هدف تغییر در سینما گنبد برای نمایش متعد اثار سینمایی و احترام به ضاعقه مخاطب و مراجعه کننده به سینما است و با این کار تعداد اکران فیلم ها در طول ساعت کار سینما و همچنین تنوع فیلم با ژانر های مختلف افزایش پیدا می کند.

 آزموده با توضیح اینکه سینماهای تحت پوشش موسسه بهمن سبز تنها برای پخش فیلم مورد استفاده و بهره برداری قرار نمی گیرد بیان داشت: تقریبا از ابتدای دهه ۹۰ تا کنون با توجه به استقبال مخاطبین، سینماها غیر از اکران فیلم، بستر مناسبی برای تبلیغات مشاغل، شرکت ها، ادارات و غیره شده اند.

مدیر امور سینمایی گلستان در ادامه خاطرنشان کرد: پخش تیزر قبل فیلم، تبلیغات محیطی، فضاهای قابل واگذاری و غیره در اکثر سینماها زیر مجموعه موسسه بهمن سبز در حال انجام هست.

وی از تمامی صاحبان کسب و کار، مدیران موسسات و ادارات و غیره دعوت می کنم تا در زمینه تبلیغات ورود پیدا کنند و تاکید کرد که قطعا درآمد تبلیغات تنها صرف باز سازی ها می شود.

آزموده گفت: ادارات و ارگان ها میتوانند جلسات، جنگ ها و جشن ها، و برنانه های خود را در سالن های بزرگ و کوچک سینمایی برگزار کنند.

وی در پایان از مسئولین استان گلستان خواست تا در جهت ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی این مرز و بوم، با ایجاد و نوسازی فضا ها و سالن های سینمایی خصوصا در مناطق کم برخوردار ما را یاری کنند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز