عدم همکاری شهرداری گرگان در فرهنگسازی مالیاتی

۱۴۰۱/۰۳/۲۴ - ۰۷:۴۵:۲۳
کد خبر: ۱۳۳۹۱۹۹
عدم همکاری شهرداری گرگان در فرهنگسازی مالیاتی
مدیر کل امور مالیاتی گلستان گفت: سال گذشته حدود ۴۲ میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده در اختیار شهرداری مرکز استان قرار گرفت اما در بحث فرهنگسازی مالیاتی ما را تنها گذاشتند و هیچ کمکی در این رابطه به ما نشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ قربان حاجی مشهدی با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده نقش بسیار مهمی در آبادانی و توسعه شهر و روستاها دارد، گفت: سال گذشته از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده ۱۵۱ میلیارد تومان به حساب دهیاری ها و شهرداری های استان واریز شد اما شهرداری ها به خصوص در مرکز استان از کمک در راستای وصول مالیات بر اررزش افزوده به ما دریغ کردند.

وی تصریح کرد: متآسفانه شهرداری مرکز استان،اداره کل امور مالیاتی گلستان را در بحث فرهنگسازی مالیاتی تنها گذاشت در حالی که میتوانست با نصب بنر در سطح شهر پروژه هایی که از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده در شهر را انجام داده به اطلاع مردم برساند و در بحث فرهنگسازی پرداخت مالیات به ما کمک کند.

مدیر کل امور مالیاتی گلستان در ادامه به مزایای مالیات بر ارزش افزوده در راستای محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت:عوارض مالیات بر ارزش افزوده در شهر و روستاها و برای انجام پروژه های عمرانی صرف میشود در واقع این نوع مالیات نقش مهمی در بحث محرومیت زدایی ها ایجاد میکند با این وجود شاهد هیچ گونه اطلاع رسانی از سوی شهرداری ها در خصوص پروژه هایی که از محل مالیات بر ارزش افزوده انجام میدهند نیستیم.

حاجی مشهدی بیان کرد: سال گذشته حدود ۴۲ میلیارد تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده در اختیار شهرداری مرکز استان قرار گرفت اما در بحث فرهنگسازی مالیاتی ما را تنها گذاشتند و هیچ کمکی در این رابطه به ما نشد.

انتهای پیام 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز