ایجاد ۱۶۰۰۰ فرصت شغلی توسط بنیاد برکت در گلستان

۱۴۰۱/۰۳/۲۵ - ۲۰:۵۲:۲۰
کد خبر: ۱۳۳۹۹۴۴
ایجاد ۱۶۰۰۰ فرصت شغلی توسط بنیاد برکت در گلستان
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام گلستان گفت : در ۳۲ ماه شیوع بیماری کرونا ۱۶۰۰۰ فرصت شغلی توسط بنیاد برکت در سطح استان ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از کلاله؛ صبح امروز جلسه ستاد اشتغال و رفع موانع تولید شهرستان کلاله با حضور مدیرکل بنیاد برکت و مدیران شهرستانی به میزبانی فرمانداری کلاله برگزار شد.

فرهاد شیبک فرماندار کلاله گزارشی از روند اشتغال و ظرفیت های این شهرستان در اشتغال زایی ارائه کرد و گفت: در شهرستان کلاله امکان پرورش کرم ابریشم، توسعه گلخانه ها و گیاهان دارویی، گردشگری، دامپروری، صنایع دستی ،فرش دستباف و پرورش اسب ترکمن را داریم که زیرساخت های آن آماده است اما نیاز به دیده شدن و توجه بیشتر است.

وی یادآور شد: نوروز ۱۴۰۱ ، ۵۰۰ هزار نفر گردشگر از حوزه این شهرستان بازدید کردند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیز گفت: رسالت بنیاد برکت بر تامین نیازهای روز جامعه است و در هر برهه ای از زمان نیاز به هرگونه خدماتی باشد این بنیاد پای کار است.

محمد مهدی سلمان زاده افزود: ۱۳۵۷ مدرسه در سراسر کشور توسط بنیاد برکت ساخته شده که از این تعداد ۵۲ مدرسه در استان گلستان است و همچنین ۳۸۰ روستا در گلستان تحت پوشش تسهیلات بنیاد برکت قرار گرفتند.

وی در پایان تصریح کرد: مقرر شده است در سال زراعی جدید ۲۷۰ هزار هکتار از اراضی دیم را پوشش دهیم که تا کنون ۱۴۵۰ کشاورز در سامانه دیمزار ثبت نام کرده اند و در تلاش برای جهش تولید در دیمزار ها هستیم.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز