۳ فوتی در تصادف پژو ۴۰۵

۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۱:۰۷:۵۵
کد خبر: ۱۳۴۶۸۸۵
۳ فوتی در تصادف پژو ۴۰۵
رئیس سازمان آتش نشانی گرگان از فوت ۳ نفر در تصادف خودرو پژو ۴۰۵ در ابتدای روستای نودیجه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ موسی الرضا صفری گفت: حوالی ساعت ۸:۱۳ دقیقه صبح یکشنبه ۱۲ تیرماه با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ یک مورد تصادف خودرو در ابتدای روستای نودیجه جاده کردکوی به گرگان گزارش داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره پنج به محل حادثه اعزام گردید .

صفری جزئیات حادثه را اینگونه بیان داشت: خودرو پژو ۴۰۵ در مسیر جاده به سمت گرگان در تردد بوده که در ابتدای روستای نودیجه به سرعت به حاشیه سمت راست جاده منحرف و با دیوار یک انبار گندم بشدت برخورد می کند و همزمان دچار حریق می شود که با اقدام به موقع تعدادی از حاضرین در محل آتش سوزی بوسیله کپسول خاموش کننده اطفا و دو نفر خانم سرنشین خودرو از خودرو خارج و قبل از رسیدن آتش نشانان به بیمارستان منتقل می شوند.

صفری ادامه داد: آتش نشانان با رسیدن در محل حادثه راننده خودرو که مرد میانسالی بوده به وسیله تجهیزات امداد ونجات از لاشه خودرو خارج میکنند.

وی افزود: متاسفانه راننده خودرو در دم جان خود را از دست می دهد و همچنین با استعلام از بیمارستان محل انتقال دو نفر خانم سرنشینان دیگر خودرو با توجه به شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت می کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز