۷۵ رویداد قهرمانی کشور برای جامعه کارگری برگزار می شود

۱۴۰۱/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۶:۴۳
کد خبر: ۱۳۵۵۴۲۱
رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: در سطح ملی برگزاری ۷۵ رویداد قهرمانی کشور را در سال جاری برای جامعه کارگری پیش بینی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ مسابقات جایزه بزرگ والیبال ساحلی کارگران کشور در بندر ترکمن برگزار شد.جواد رمضی در حاشیه این رقابت ها به خبرنگار ما گفت: در این مسابقه سبک جدیدی از برگزاری رقابت های کارگری را تجربه کردیم زیرا تا کنون مسابقات به صورت استانی برگزار میشد و اکنون در سطح کشور برگزار می شود.

وی افزود: برخی استان ها ظرفیت های خوبی در برخی از رشته ها دارند که می‌توانند چندین تیم اعزام کنند.

وی توضیح داد: این مسابقات با حضور ۱۸ تیم برگزار شد که بسیار قابل توجه است و شاید یکی از دلایل آن این باشد که گلستان و شهرستان بندرترکمن مهد والیبال ساحلی در سطح کشور است.

وی افزود: بازیکنان گلستانی از سطح فنی خوبی برخوردار هستند و همچنین کیفیت برگزاری مسابقات نیز فنی و بالا بود.

وی با بیان اینکه فدراسیون ورزش کارگری در حوزه اعزام های بین المللی چند رویکرد دارد گفت: این فدراسیون عضو فدراسیون جهانی ورزش شرکت ها است و قهرمان این مسابقات می تواند به عنوان یکی از نمایندگان کشور ما در مسابقات جهانی حضور پیدا کند.

وی تاکید کرد: از دل مسابقات قهرمانی کشور تیم های ملی و کادر فنی انتخاب می شوند.

رمضی گفت: در سطح ملی ۷۵ رویداد قهرمانی کشور را پیش بینی کرده ایم و ۲۰ روز آینده نیز مسابقات بین المللی شرکت ها در روسیه برگزار می شود که ایران در چهار رشته ورزشی آمادگی جسمانی بانوان، دو و میدانی آقایان تنیس روی میز آقایان و دو تیم فوتبال ۶ نفره در این رقابت ها حاضر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیک مسابقات جهانی در  سال آینده رخ خواهد داد افزود: مهر ماه مسابقات جهانی شنا در کشور فنلاند برگزار می شود.

حسین خواجه مظفری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در شش شهرستان استان سالن ورزشی وجود دارد اما پیش بینی شده است که در همه شهرستان ها مجموعه های ورزشی راه اندازی شود تا کارگران از این فضاها بهره مند شوند.

وی افزود: همه ساله در سراسر کشور مسابقات ورزشی مختلفی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی که در کل کشور برای تمامی رشته های ورزشی برگزار می شود متناظر آن را در رشته های ورزش کارگری نیز داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز