برخورد قانونی با گرانفروشی و فروش اجباری روغن موتور

۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۱:۳۴:۰۷
کد خبر: ۱۳۵۹۰۵۰
برخورد قانونی با  گرانفروشی و فروش اجباری روغن موتور
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان از اجرای برنامه های سازمانی مبنی بر حضور موثر در بازار جهت برخورد با گرانفروشان و فروش اجباری روغن موتورخبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ تقی حسام اظهار کرد: با عنایت به گزارشات و شکایات مردمی از طریق تلفن 135 و به جهت پیش گیری از نابسامانی در بازار عرضه و تقاضا، اداره کل تعزیرات حکومتی استان گلستان با تشکیل گشت مشترک و اختصاص شعبه ویژه بازرسی از نماینده گیهای عمده توزیع روغن موتور در استان را در دستور کار خود قرار داده است .

وی افزود: این طرح با همکاری ومشارکت سازمان صنعت،معدن وتجارت ، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و دستگاههای  نظارتی استان در حال انجام می باشد  و تاکنون بیش از 5 فقره پرونده تخلفاتی  تشکیل و به  شعبه اختصاصی  ارجاع ودر حال رسیدگی است.

عضو شورای قضائی استان خاطر نشان کرد:  فروش اجباری سایر ملزومات به همراه روغن موتور تخلف محسوب می شود و با متخلفین بر خورد قانونی خواهد شد.

وی در خاتمه ضمن تاکید برخورد جدی وقانونی  با متخلفین از عموم شهروندان درخواست کردند درصورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی ،فروش اجباری روغن موتور  و...مراتب رابه صورت حضوری و یا از طریق تلفن 135و سامانه اینترنتی135به تعزیرات حکومتی ویا با تلفن124به سازمان صنعت،معدن وتجارت و یا جهاد کشاورزی استان گزارش کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز