ماجرای خاک خوردن دستگاه‌ میلیاردی در بیمارستان صیاد شیرازی گرگان چیست؟

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۳۶۲۵۳۴
ماجرای خاک خوردن دستگاه‌ میلیاردی در بیمارستان صیاد شیرازی گرگان چیست؟
علیرغم گذشت بیش از ۱۰ سال: ماجرای خاک خوردن دستگاه‌ میلیاردی در بیمارستان صیاد شیرازی گرگان چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ مدتهاست که دستگاه میلیاردی در حیاط بیمارستان صیاد شیرازی گرگان بلاتکلیف رها شده است درحالیکه مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان اطلاعات دقیقی از نام دستگاه و چرایی خاک خوردن آن طی ۱۰ سال گذشته ندارند. 

دستگاه میلیاردی که بنا به گفته عبدالرضا فاضل(رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان)، دستگاه آنژیوگرافی است که بیش از ۱۰ سال پیش، توسط بخش خصوصی و با سطح بندی بیمارستان صیاد شیرازی گرگان خریداری شده است اما بدلیل عدم توافق بین مسوولان وقت دانشگاه و بخش خصوصی، دستگاه فوق نصب و راه اندازی نشد و بخش خصوصی(مالک دستگاه) دستگاه را بلاتکلیف در حیاط بیمارستان صیاد شیرازی گرگان رها کرده است. 

علیرغم اظهارات رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گلستان، اما سعید گلفیروزی (سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان) مدعی شد دستگاهی که در حیاط بیمارستان صیاد شیرازی است، دستگاه آنژیوگرافی نیست. (مصاحبه مطبوعاتی-اردیبهشت ۱۴۰۱)

آنچه سوال برانگیز است اینکه؛ دستگاه مذکور چیست و چرا علیرغم گذشت بیش از ۱۰ سال، تاکنون مسوولان دانشگاه علوم پزشکی گلستان تکلیف این دستگاه را مشخص نکرده اند؟ چنانچه دستگاه مذکور متعلق به بخش خصوصی است چرا سالها در محوطه بیمارستان صیاد شیرازی گرگان ( مکان دولتی) نگهداری می‌شود و اگر متعلق به دانشگاه علوم پزشکی گلستان است چرا تاکنون بلااستفاده رها شده است؟

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز