افتتاح و آغاز به کار ۲۸۵ پروژه در گمیشان طی هفته دولت

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۲:۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۳۶۴۹۷۵
افتتاح و آغاز به کار ۲۸۵ پروژه در گمیشان طی هفته دولت
فرماندار گمیشان گفت: در هفته دولت سالجاری شاهد افتتاح و آغاز به کار ۲۸۵ پروژه با اعتبار ۶۶۱ میلیارد تومان و بهره مندی بیش از ۱۸ هزار و ۴۰۰ نفر خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ امید سقلی در قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: در هفته دولت سالجاری شاهد افتتاح و آغاز به کار ۲۸۵ پروژه با اعتبار ۶۶۱ میلیارد تومان و بهره مندی بیش از ۱۸ هزار و ۴۰۰ نفر خواهیم بود.

وی افزود: در سال گذشته شاهد قطعی آب های گسترده در شهرستان بودیم بگونه ای که ۸۵۰۰ خانوار با مشکل جدی مواجه بودند که با همت دولت مردمی و اعتبار ۲۳.۹ میلیارد تومان ۹۵ درصد مشکلات سال قبل رفع شده است.

وی گفت: با احداث پست ۶۳ کیلووات با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان مشکل قطعی برق های گسترده سال گذشته بصورت کامل رفع شد.

سقلی بیان داشت: در سفر رییس جمهور ۱۸۲۶.۳ اعتبار عمرانی و ۴۶۸.۳ میلیارد تومان اعتبار اقتصادی و تسهیلات به شهرستان گمیشان اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: در هفته دولت امسال مجتمع فرهنگی هنری گمیش تپه با زیر بنای ۲۴۰۰ متر مربع با اعتبار ۹.۷ میلیارد تومان پس از ۱۶ سال به بهره برداری می رسد.

به گفته وی در طرح نهضت ملی مسکن ۸۷ هکتار در حوزه روستایی و ۱۵ هکتار در حوزه شهری زمین مورد نیاز تامین شده و به اداره کل راه و شهرسازی تحویل شده است.

فرماندار گمیشان گفت: پروژه لایروبی کانال ورودی به سایت میگو و ایجاد سایت پشتیبان قفس و پن با اعتبار ۸.۷ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: پروژه های راهی همچون آغاز به کار پروژه گمیشان به بندر ترکمن ، بهره برداری از راه قرنیه به چارقلی با اعتبار ۲.۲میلیارد تومان، بهره برداری از راه بند بصیر آباد به پنج پیکر با اعتبار ۳.۷ میلیارد تومان در مسیر خدمت به مردم انجام شد.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز