ترک فعل در مسیر توسعه گردشگری استان را برنمی‌تابیم

۱۴۰۱/۰۷/۰۷ - ۱۴:۰۴:۳۱
کد خبر: ۱۳۸۱۸۸۲
ترک فعل در مسیر توسعه گردشگری استان را برنمی‌تابیم
مدیر کل میراث فرهنگی گلستان گفت: در مسیر توسعه زیرساخت‌های گردشگری ترک فعل در حوزه‌های مأموریتی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را برنمی‌تابیم زیرا ترک فعل موجب تعارض منافع و عدم تسهیل‌گری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمدجواد ساوری در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز هفته گردشگری اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با تسهیل‌گری برای جوانان و رفع موانع در مسیر ایجاد اشتغال، زمینه رفع محرومیت و رونق اقتصادی استان را فراهم سازند.

وی افزود: در مسیر توسعه زیرساخت‌های گردشگری ترک فعل در حوزه‌های مأموریتی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را برنمی‌تابیم زیرا ترک فعل موجب تعارض منافع و عدم تسهیل‌گری می‌شود.

ساوری تصریح کرد: در این یک ماه مسئولیت در اداره‌کل میراث‌فرهنگی با تعامل بین بخشی اقداماتی را در حوزه احیا و مرمت آثار تاریخی که مدت‌ها مغفول مانده بود ازجمله کاخ آغامحمدخان، تپه تاریخی قلعه خندان و دیوار بزرگ گرگان آغاز کردیم.

وی افزود: برندسازی و بازاریابی از ضعف‌ها و نیازهای اصلی امروز گردشگری استان است که سعی داریم تا با تجمیع نمونه‌های موفق استان در این حوزه و با کمک جوانان خلاق، برای رفع این ضعف‌ها برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز