اعزام ۲۲ هزار زائر گلستانی به کربلا و مشهد از ابتدای شهریور تا پایان صفر

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۵:۰۵
کد خبر: ۱۳۸۲۳۷۸
اعزام ۲۲ هزار زائر گلستانی به کربلا و مشهد از ابتدای شهریور تا پایان صفر
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ابتدای شهریور تا دهه پایانی ماه صفر بیش از ۲۲ هزار زائر از گلستان به کربلا و مشهد اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عادل مصدقی اظهار کرد: ۲۲ هزار و ۳۷۲ زائر هم استانی از ابتدای شهریورماه تا دهه پایانی ماه صفر و همزمان با اجرای طرح تامین ناوگان حمل و نقل عمومی زائرین به کربلای معلی و مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: تعداد زائرین مرز مهران ۱۶ هزار و ۷۶۲ نفر بوده که با ۹۴۷ دستگاه اتوبوس از استان به مرز مهران و زائرین حرم رضوی ۵۶۴۶ نفر بودند که طی ۴۷۰ سفر به مشهد مقدس رفتند.

به گفته وی، طرح جابه جایی زائرین کربلای معلی و مشهد مقدس در کمال آرامش و با کمترین دغدغه ها و مسایل و تعامل و هماهنگی مسوولان استانی و همکاری صنف حمل و نقل بخش مسافر در استان به پایان رسید.

وی ادامه داد:حضور مستمر همکاران در نمایندگی پایانه های مسافری مرز مهران و گرگان و گنبد و همچنین مشهد، آماده باش گشت های راهداری و ترابری در ورودی های استان بویژه در نقاط پرتصادف، بازدید ها، کنترل ها و نظارت های فنی شبانه روزی از مهمترین اقداماتی بوده که در روند آرام و بدون حاشیه جابه جایی زائرین تاثیر داشته است.

انتهای پیام

 

نظر شما