تجهیز و تبدیل اتوبوس های بلا استفاده شهری به اتوبوس سیار خونگیری

۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۱۱:۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۳۹۶۳۴۴
تجهیز و تبدیل اتوبوس های بلا استفاده شهری به اتوبوس سیار خونگیری
رئیس شورای شهر گرگان گفت: با توجه به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی می توانیم از اتوبوس های غیر قابل استفاده شهرداری برای تجهیز و تبدیل آن به اتوبوس سیار خونگیری استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ ناصر گرزین در دیدار با مجمع خیرین انتقال خون گلستان که با حضور فاطمه محمدی مدیر کل انتقال خون گلستان و مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان برگزار شد اظهار کرد: خیرین سلامت در ارتقا سلامت جامعه نقش اساسی دارند که بخش عمده آن مربوط به انتقال خون است.

وی با بیان اینکه گلستان در شرایط خوبی از نظر اهدا خون قرار ندارد و از استاندارد پایین تر است افزود: باید تلاش کنیم جذب اهدا کننده خون را بالا ببریم و در تولید فراوره های خونی پیشرفت داشته باشیم.

گرزین ادامه داد: تا چند ماه گذشته از داشتن زنجیره سرما برای نگهداری واکسن در استان محروم بودیم که در استان مجاور نگهداری میشد اما امروز با تلاش های صورت گرفته گلستان از این امکانات برخوردار است.

وی افزود: شورای شهر و شهرداری تکلیف دارد که برای بخش سلامت جامعه اهمیت ویژه قائل شود.

وی با تاکید به استقرار کانکس ثابت خونگیری مجاور پارک شهر گرگان گفت: با توجه به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی می توانیم از اتوبوس های غیر قابل استفاده شهرداری برای تجهیز و تبدیل آن به اتوبوس سیار خونگیری استفاده کنیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز