ارائه خدمات قرارگاه جهادی «الکفیل» به بیش از ۲۹۰۰ نیازمند گلستانی

۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۳۲:۰۱
کد خبر: ۱۴۰۳۶۴۷
ارائه خدمات قرارگاه جهادی «الکفیل» به بیش از ۲۹۰۰ نیازمند گلستانی
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از ارائه خدمات قرارگاه جهادی «الکفیل» به بیش از ۲۹۰۰ نیازمند گلستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عیسی بابایی گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج درمانگاه سیار جهادی به یاد اولین شهید مدافع حرم استان، سید احسان حاجی حتم لو نام گذاری شد.

وی افزود: قرارگاه جهادی حاج عبداله والی و گروه جهادی الکفیل با همکاری پزشکان استانی و با ۱۱۰ پزشک و دندان پزشک به مدت چهار روز از روز دوشنبه  ۳۰ آبان ماه تا پنجشنبه  ۳ آذرماه در مصلی وحدت  نماز جمعه گرگان، خدمات تخصصی رایگان به مددجویان این نهاد و نیازمندان استان ارائه  دادند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت پزشکان استانی افزود: در این اردوی جهادی تعداد ۵۰ پزشک از قرارگاه جهادی الکفیل و ۶۰ پزشک و دستیار از دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه های چشم پزشکی ، دندانپزشکی، زنان و زایمان ، طب سنتی و پزشک عمومی، میزبان مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان بودند و خدمات تخصصی رایگان را به آنها ارائه دادند.

بابایی ضمن تشکر از همراهی خوب دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: خدمات جامع دندانپزشکی شامل کشیدن، جراحی، پرکردن، ترمیم و عصب کشی و ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی و تحویل دارو نیز بصورت رایگان به مراجعین توسط گروه جهادی در این مدت انجام گرفت.

مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد: در چهار روز استقرار این گروه جهادی در استان، بیش از ۲۵۰۰  مددجوی تحت حمایت این نهاد و ۴۰۰ نیازمند غیر تحت حمایت، در قالب ۳۵۰۰ نوع خدمت، اعم از انواع خدمات دندان پزشکی و سایر خدمات پزشکی و طب سنتی  این گروه جهادی بهره منده شده اند.

بابایی  بیان کرد: در مدت استقرار این اردوی جهادی علاوه بر خدمات دندانپزشکی و داروی رایگان، مشاوره خانواده، ازدواج، ترک اعتیاد و مشاوره شغلی، میز خدمت حقوقی و ارائه مشاوره های تخصصی حقوقی توسط کانون کلای دادگستری استان، نیز به مددجویان ارائه و همچنین بسته های فرهنگی و معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز