انجام ۱۴ هزار و ۵۱۶ بازرسی در قالب گشت‌ مشترک در گلستان

۱۴۰۱/۰۹/۰۵ - ۱۳:۵۲:۱۲
کد خبر: ۱۴۰۳۶۷۵
انجام ۱۴ هزار و ۵۱۶ بازرسی در قالب گشت‌ مشترک در گلستان
سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت گلستان از انجام ۱۴ هزار و ۵۱۶ بازرسی در قالب گشت‌ مشترک در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ جعفر کرامتی از انجام ۱۴ هزار و ۵۱۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، غیرصنفی و بنگاه های اقتصادی بصورت گشت مشترک در سطح استان طی ۷ ماه سال جاری خبر داد.

وی افزود: انجام گشت‌های مشترک در راستای هم افزایی و استفاده بهینه از ظرفیت کارشناسی سایر دستگاه‌های اجرایی استان انجام شده است.

وی هدف از برگزاری این ‌گشت‌ها را برخورد با تخلفات احتمالی واحدهای صنفی عنوان و خاطرنشان کرد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان حسب وظیفه ذاتی خود با برقراری تعامل با سایر دستگاه‌ها، اتحادیه‌ ها و تشکل های صنفی در طول ماه اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح استان کرده است.

اصغری افزود: طی ۷ ماه گذشته ۱۴ هزار و ۵۱۶ مورد گشت مشترک با نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، بهداشت، فرمانداری، جهاد کشاورزی، اصناف،قرارگاه ۱۷ ربیع ،میراث فرهنگی ،استاندارد و اتحادیه نانوایان استان گلستان از سطح بازار استان گلستان انجام  شده است.

وی در ادامه افزود: در گشت‌های مشترک بازرسی کالاهای اساسی و ضروری از قبیل آرد و نان، مواد غذایی، پوشاک، تجهیزات پزشکی و دارو، ماسک و محلول ضدعفونی، لاستیک، روغن ، لوازم یدکی خودرو، میوه و تره‌بار، نهاده‌های دامی، سموم و کود کشاورزی، گوشت و فرآورده‌های لبنی، مرغ ،دخانیات ،گاز مایع مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده تخلف، تشکیل پرونده و سپس جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

سرپرست معاونت بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: به منظور اثربخشی بیشتر، اقدامات نظارتی در راستای رسیدن به نتیجه مؤثر و بهنگام در فرآیند کنترل بازار، انجام عملیات بازرسی در قالب گشت مشترک بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات با تمام دستگاه ها ی اجرایی ذیربط اعم از تعزیرات، بهداشت، استاندارد، نیروی انتظامی و ... در دستورالعمل های بازرسی مورد توجه و تأکید قرار گرفته است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز