حسرت دیدن یک کار بومی در جشنواره به دلم ماند

۱۴۰۱/۰۹/۱۲ - ۱۰:۲۳:۵۲
کد خبر: ۱۴۰۶۱۲۳
حسرت دیدن یک کار بومی در جشنواره به دلم ماند
انوش معظمی از داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان، در مراسم اختتامیه این رویداد هنری در گرگان، گفت: حسرت دیدن یک کار بومی در جشنواره به دلم ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مراسم اختتامیه سی و سومین جشنواره تائتر استان گلستان با حضور جمعی از مسئولان، پیشکسوتان و  جوانان فعال هنر نمایش گلستان با معرفی برگزیدگان در شامگاه پنج شنبه ۱۰ آذر ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

انوش معظمی، از داوران این رویداد هنری ضمن ادای احترام به پیشکسوتان حاضر در این مراسم،گفت: دست تاتری هایی که در این شرایط خطیر به تولید و اجرا تئاتر پرداختند که در این جشنواره جلوه ای از آن را شاهد بودیم می بوسم.

وی با تاکید بر اینکه بچه های تئاتر ناموس من هستند و برای این قشر احترام ویژه ای قائل هستم،گفت: حسرت دیدن یک کار بومی در جشنواره به دلم ماند.

معظمی ادامه داد: از جوانان می خواهم که توجه به ظرفیت های بومی و تئاتری که ماحصل زیست بوم است را جدی بگیرند.

وی گفت: با نگاهی به پیشینه تئاتر کشور، چند شهر در طول تاریخ همواره به مرکز از نظر تولیدات تنه به تنه شده است که یکی از آن ها گرگان بوده است و نیز با وجود چنین پتانسیل های بومی متعدد بهتر است نسل جوان به این مسائل توجه نشان دهند.

داور سی و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان،اظهار کرد: در داوری ها تمام تلاش خود را به کار بردیم که کاملا جانب انصاف را نگاه داریم و در آراء استقلال کامل داشتیم و کوشیدیم حق کسی ضایع نشود.

انوش معظمی در پایان با اشاره بر اینکه هنرمند و اهل قلم که کارش را بنا به زمینه و زمانه رها نمی کند،گفت: اگر قرار بود اهل قلم، قلم خود را در هر زمانه ای بر روی زمین بگذارند؛ افضل همه ما حافظ بود که اگر او در زمانه ی خودش آن کار را می کرد، اکنون ما اثری از او نداشتیم که امروز به قلم و آثارش افتخار می کنیم.

انتهای پیام

نظر شما