۷۰ درصد روشنایی بزرگراه مینودشت – گنبد تکمیل شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ - ۰۸:۳۲:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۷۸۶۹
۷۰ درصد روشنایی بزرگراه مینودشت – گنبد تکمیل شد
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مینودشت و گالیکش گفت: تکمیل عملیات کابل گذاری و بتن ریزی زیرساخت های روشنایی بزرگراه مینودشت – گنبد، حدود ۷۰ درصد از روشنایی آن به طول ۵/۳ کیلومتر (سه و نیم کیلومتر) برقرار شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ آنه محمد قرنجیک اظهار کرد: با اجرای طرح راهداری ضربتی ظرف سه ماه گذشته و تکمیل عملیات کابل گذاری و بتن ریزی زیرساخت های روشنایی بزرگراه مینودشت – گنبد، حدود ۷۰ درصد از روشنایی آن به طول ۵/۳ کیلومتر (سه و نیم کیلومتر) برقرار شده و ۳۰ درصد دیگر نیز به دلایل فنی جزئی درحال رفع نقص هستند.

وی افزود: خاکبرداری و پاکسازی رفیوژ میانی به طول ۵/۳ کیلومتر(سه و نیم کیلومتر)، پاکسازی و تسطیح حریم به طول در مجموع ۹ کیلومتر و لایروبی کانال هدایت آب به طول ۲ کیلومتر از اقدامات ضربتی دیگری بوده که در این راه اصلی و شریانی به اجرا درآمد.

به گفته وی، احداث دیوار بتنی و ادامه عملیات زیرسازی ( ۲۲۰ متر دیوار بتنی ) دوربرگردان ده حسن خان به ارتفاع ۵/۱ متر (یک و نیم متر) نیز از اقدامات ضربتی دیگر است.

قرنجیک ادامه داد: خاکبرداری و پاکسازی نیوجرسی ها و رفیوژ میانی و سطح آسفالت از پل سنگی و تقاطع محمدآباد تا محدوده شهرک صنعتی در مجموع بطول ۸ کیلومتر، تعویض ۱۲ فقره بشکه زرد ترافیکی حد فاصل زیر گذر القجر و تعویض ۵۰ تابلو و علائم فرسوده محورهای اصلی هم از اقدامات دیگری بود که با اجرای طرح راهداری ضربتی در شهرستان اجرا شد.

وی همچنین از اجرای عملیات لکه گیری بصورت مکرر با آسفالت سرد در طول ۲۳۰ کیلومتر از محورهای روستایی و لکه گیری متقاطع با آسفالت سرد در حوزه راه های اصلی بطول ۲۵ کیلومتر بعنوان بخشی دیگر از فعالیت های راهداری ضربتی نام برد.

به گفته وی، بازگشایی حریم و لایروبی دهانه ۸ دستگاه پل و ابنیه فنی حد فاصل القجر تا محمد آباد در طول ۴ کیلومتر و در مجموع اجرای ۵ کیلومتر شانه سازی در محور روستایی سنچولی آباد و محور شرکت صحرا از فعالیت های دیگر است.

قرنجیک یادآور شد: گشت های راهداری بصورت مداوم و مکرر و روزانه در سطح محورها حضور دارند و عملیات راهداری را انجام می دهند.

در حوزه شهرستان مینودشت ۲۳۱ کیلومتر راه روستایی و ۲۵ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی وجود دارد.

مینودشت در شرق گلستان قرار گرفته و فاصله آن تا گرگان مرکز استان حدود یکصد کیلومتر است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز