تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در گلستان تا پایان سال

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۹:۵۹:۳۴
کد خبر: ۱۴۰۸۳۴۸
تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در گلستان تا پایان سال
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: همه خودروهای توقیفی قاچاقچیان مواد مخدر در پارکینگ های استان ، تا پایان امسال تعیین تکلیف می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حیدر آسیابی در جلسه کمیته شناسایی اموال شورای هماهنگی مبازره با موادمخدر استان که با حضور نماینده دادستان کل کشور در گرگان برگزار شد این خبر را اعلام کرد و گفت: با مشارکت دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی استان در پرونده های مربوط به موادمخدر ، تمرکز بر شناسایی اموال قاچاقچیان بیشتر می شود.

وی با تاکید بر تنگ تر کردن عرصه بر سوداگران مرگ افزود: اولویت ما در پرونده های موادمخدر، ضربه به بنیان های مالی قاچاقچیان  از طریق شناسایی اموال آنان است.

این مقام ارشد قوه قضاییه در گلستان خطاب به قضات رسیدگی کننده به پرونده ای قاچاق موادمخدر گفت: در این پرونده ها شناسایی قاچاقچیان یقه سفید که عوامل اصلی قاچاق هستند و شناسایی اموال آنان باید در اولویت قرار گیرد و به بهانه طولانی شدن زمان رسیدگی از این امر مهم غفلت نکنند.

آسیابی با اشاره به این که بسیاری از پرونده های طلاق و سرقتهای خرد و آسیب های اجتماعی ما ناشی از موادمخدر است تاکید کرد : مبارزه با موادمخدر زمانی موفق و اثرگذار خواهد بود که به منافع مالی ناشی از قاچاق مواد افیونی ضربه وارد شود .

نادعلی اُمّی مدیر کل پیگیری مبارزه با موادمخدر دادستانی کل کشور هم در این جلسه از تغییر قانون در راستای هدف گرفتن بنیان های مالی قاچاقچیان موادمخدر خبر داد و گفت: این قانون برای قاضی پرونده امکان ضبط راحت تر اموال  قاچاقچیان موادمخدر را فراهم می کند.

انتهای پیام

 

نظر شما