تخلف در صدور حکم هیئت علمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تایید شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۰۹:۳۸:۲۲
کد خبر: ۱۴۰۸۳۹۷
تخلف در صدور حکم هیئت علمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تایید شد
وزیر بهداشت تخلف در روند صدور حکم هیات علمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان را تایید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ بدنبال طرح سوال جلال ایری(نماینده مردم غرب گلستان) از وزیر بهداشت، مبنی بر عدم رعایت فرایند قانونی در صدور حکم هیات علمی و انتصاب دکتر سعید گلفیروزی (رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان)، وزیر بهداشت و معاون آموزشی وزارتخانه، در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی حاضر شدند. 

 نماینده مردم غرب گلستان در این رابطه گفت: در این جلسه، وزیر بهداشت و معاون آموزشی وزارتخانه در حضور اعضا کمیسیون آموزش مجلس، صراحتا عدم رعایت فرایند قانونی و استفاده از کدملی یک خانم برای صدور حکم هیات علمی دکتر گلفیروزی را تایید کردند.

جلال ایری افزود: با توجه به تایید روند غیرقانونی در صدور حکم هیات علمی دکتر گلفیروزی، وزیر بهداشت می بایست نسبت به اصلاح اقدام غیرقانونی صورت گرفته اقدام و دستور لغو حکم هیات علمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان را صادر کند. 

به گفته وی؛ صرفا تائید تخلف صورت گرفته در روند صدور حکم هیات علمی و انتصاب دکتر گلفیروزی از سوی وزیر بهداشت، کفایت نمی کند و بنده قانع نشده ام. بلکه وزیر بهداشت می بایست، دستور لغو حکم هیات علمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان را صادر کند و یا پاسخ قانع کننده ای را ارائه دهد در غیر اینصورت دکتر عین اللهی( وزیر بهداشت) می بایست برای پاسخگویی در صحن علنی حاضر و پاسخ وی به رای نمایندگان گذاشته شود.

با توجه به تایید تخلف صورت گرفته در صدور حکم هیات علمی دکتر گلفیروزی، وزیر بهداشت چه تصمیمی خواهد گرفت؟ آیا دکتر عین اللهی برای پاسخگویی در صحن مجلس حاضر و پاسخ وی به رای نمایندگان گذاشته می شود یا نسبت به اصلاح تخلف صورت گرفته، اقدام و دستور لغو حکم هیات علمی دکتر گلفیروزی (رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان) را صادر می کند؟

انتهای پیام

نظر شما