قهرمان جام پرچم گلستان به لیگ روستاییان صعود خواهد کرد

۱۴۰۱/۰۹/۱۷ - ۱۲:۲۲:۳۵
کد خبر: ۱۴۰۸۴۷۷
رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی گلستان گفت: در نهایت تیم منتخب گلستان در مسابقات جام پرچم، به لیگ برتر روستاییان صعود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از گرگان؛ فرید اصغری در مراسم قرعه کشی مسابقات جام پرچم استان گلستان اظهار کرد: جام پرچم با هدف ایجاد شور و نشاط بعد از شیوع بیماری کرونا در اسفند 1400 بین جامعه روستایی کشور و استان کلید خورد.

وی افزود: در این مسابقات تیم های روستایی در رشته مینی فوتبال با هم به رقابت پرداختند که باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان روستایی شد.

وی تصریح کرد: در ابتدا هزار و 780 تیم از استان گلستان برای شرکت در مسابقات ثبت نام کردند که با این آمار، استان گلستان بعد از استان فارس و کرمانشاه مقام سوم تعداد تیم های ثبت نامی را کسب کرد.

اصغری گفت: در نهایت 780 تیم مدارک خود را برای شرکت در مسابقات تحویل دادند که متاسفانه برخی از تیم ها برای تحویل مدارک کم کاری کردند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی گلستان ادامه داد: 18 تیم در بخش آقایان و 8 تیم در بخش بانوان در این مسابقات با هم رقابت خواهند کرد.

وی گفت: این تیم ها از 20 شهر و بخش غیر از گمیشان و بندرگز در این مسابقات حضور دارند.

اصغری بیان کرد: مسابقات در بخش آقایان از روز پنجشنبه 24 آذر ماه به مدت چهار روز در کریم آباد و در بخش بانوان در روستای آق آباد شهرستان گنبد کاووس برگزار می شود.

وی گفت: در نهایت تیم منتخب گلستان در مسابقات جام پرچم، به لیگ برتر روستاییان صعود خواهد کرد.

وی تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم لیگ دسته یک روستاییان استان گلستان را هم در سال جاری تشکیل دهیم.

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز